Napi Újság – Betegek és elhízottak lesznek a fogyasztók A magyar orvosnak elege lett a májkárosító üdítőitalokat reklámozó tudatlan celebekből – írta meg a Promotions.
A magyar celebeknek teljesen mindegy, hogy mit reklámoznak, csak kapják meg érte a beígért pénzt. A hazai hírességek közül többet is megvett kilóra az egyik cég, hogy reklámozzák az aszpartám mentes Zero Colájukat. Persze nem egy szakember, orvos rögtön megszólalt azzal kapcsolatban, hogy mi is az aszpartám, és miért nem kell félni tőle, de úgy tűnt, hogy a cég reklámkampánya sokkal hangosabban dübörög.
Most viszont úgy tűnik, mégsem érte el a célját, hiszen az emberek agymosásával megbízott, lefizetett celebek hirtelen a cég gyümölcscukorral édesített üdítőitalát kezdték el nyomatni, de egy magyar orvos szerint ez még rosszabb, mint az aszpartám.
„Miután az aszpartámmentes hirdetése nem jött össze az energiaital-márkának, ezért újabb trükköt vetett be, újabb tudatlan celebekkel reklámozva a májkárosító italát. Gyümölcscukrot csak természetes formában a gyümölccsel együtt fogyasszatok! Semmilyen hozzáadott cukrot ne kajáljatok be, bárki mondja, attól az még káros! Ez talán még rosszabb, mint az aszpartám… Betegek és elhízottak lesznek a fogyasztóik… Betiltanám az összes ilyen influenszer reklámot!” – ezekkel a sorokkal osztotta meg a Házi természetgyógyász dr. Kulja András TikTok-ra feltöltött videóját, amiben elmondta, hogy miért is káros a gyümölcscukor, ha nem természetes módon visszük be a szervezetünkbe.
Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek
0 Megjegyzések