A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

BILD: A muszlim diákok komolyabban veszik a Koránt, mint a német törvényeket


Ez a tanulmány rémületet okoz - írja a lap. Az Alsó-Szászországi Kriminológiai Kutatóintézet (KFN) felmérése szerint a muszlim diákok többsége (67,8 százalék) azt mondja:

„A Korán szabályai fontosabbak számomra, mint a németországi törvények”!

Az intézet 8539 (átlagosan 15 éves) kilencedikes diákot (köztük mintegy 300 muszlimot) vizsgált meg a tulajdon elleni és erőszakos bűncselekmények tekintetében. Az úgynevezett „dark field study” (egy probléma eddig ismeretlen területeire világít rá) az iszlamizmussal is foglalkozik.

A felmérés nem reprezentatív, de a szakértők és a politikusok ennek ellenére rendkívül aggódnak a cikk szerint.

Mert:

► Alig kevesebb mint a megkérdezettek fele (45,8 százalék) szerint az iszlám teokrácia a legjobb államforma.
► 35,3 százalékuk állította, hogy „megérti az erőszakot azokkal szemben, akik sértegetik Allahot vagy Mohamed prófétát”, 21,2 százalékuk szerint „a nyugati világból az iszlámra leselkedő fenyegetés indokolja, hogy a muszlimok erőszakkal védekezzenek”

A szakértők és a politikusok elborzadtak


Christoph de Vries (49), a CDU belügyi szakértője a BILD-nek elmondta:

„A tanulmány megmutatja, milyen mély nyomokat hagyott már Németországban a politikai iszlám”. Egyetlen gyermek sem születik ilyen nézetekkel. De Vries úgy látja, hogy „szisztematikus indoktrináció” folyik. Ezt a tevékenységet meg kell állítani.

A CDU politikusa hozzátette: „A multikulturalizmus már rég megbukott. Világosságra és következetességre van most szükség, ha meg akarjuk állítani az intoleránsok előretörését”.

Prien: „A demokratikus értékek tanítása nyilvánvalóan nem működik”

Karin Prien (58), Schleswig-Holstein tartomány oktatási minisztere és a CDU szövetségi képviselője „sokkolónak” nevezte az eredményeket.

Prien a BILD-nek elmondta: „A demokratikus értékek oktatása nyilvánvalóan nem sikerül, ami a társadalmi kohézió csorbulásával fenyeget. A családok, az iskolák, az állami politikai nevelési központok és nem utolsósorban a mecsetközösségek ifjúsági munkája felelősek ezért„.”

A közösségi média, például a TikTok szerepét „újra kell értékelni az iszlamista és szélsőséges tartalmak terjedése szempontjából”.

Stefan Düll (59), a tanárok elnöke: „Ezek aggasztó eredmények!”

Most „több demokráciára nevelésre van szükség az alaptörvény értékkánonjában”. Az iszlamizmust meg kell állítani. 

Ksenija Bekeris (46, SPD), Hamburg iskolákért felelős szenátora „riasztónak” nevezi a számokat, és „az iskolai demokráciaoktatás jelentős megerősítését” követeli. Ennek már az óvodában el kell kezdődnie. Hamburgban azonban ilyen adatok és felmérések nem állnak rendelkezésre.

Thüringia pedig „nem rendelkezik hasonló tanulmányokkal vagy számadatokkal” az oktatási minisztérium szóvivője szerint. Az „antiszemitizmus kategóriájában” azonban a szövetségi állam „a globális helyzet eszkalálódása miatt október óta alacsony szintű növekedést regisztrált”. Egyébként nincsenek anomáliák. Ugyanakkor azt is mondja: „Az iskolai mindennapokhoz hozzátartozik, hogy a bevándorló diákok is megismerjék a demokratikus, szabad jogállamot”.

Észak-Rajna-Vesztfáliában jól ismert az iszlamizmus problémája az iskolákban, sőt, létezik egy speciális lemorzsolódási program („Wegweiser”), amelyet elsősorban az iskolák kérnek. Csak januárban került nyilvánosságra egy szélsőséges eset egy neuss-i általános iskolában, ahol

három muszlim fiatal zaklatta diáktársait és követelte a saría szabályainak betartását, például a nemek elkülönítését az osztályban

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések