A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Közel hetven milliót égettek el egy Juhász Péterhez köthető kampányoldalra


A baloldali kampányoldal 2022. április másodika óta nem frissült. 

A Juhász Péter által jegyzett Nerpédiáról ír a Magyar Nemzet. A lap szerint a Nerpédia pontosan úgy néz ki, mint az EzaLényeg-birodalom többi oldala, aminek kapcsán megjegyezték, a 2021 nyarán létrehozott oldal adminisztrátorai magyarországi és ausztriai szereplők,

az oldalra az utolsó bejegyzést a 2022-es parlamenti választás előtti napon tették ki, április 3. óta nem hirdették az oldalt.

Viszont április harmadikáig a Magyar Nemzet számításai szerint 38,3 millió forintot költöttek 660 Facebook-tartalom népszerűsítésére, illetve további 28,6 millió forintot nem kevesebb, mint 2961 Google-hirdetésre; összesen tehát közel 67 millió forintért hirdették az oldal tartalmait.
Végrehajtások sora indulhatott a hirdető cég ellen

A Magyar Nemzet arról ír, hogy a Nerpédia Facebook-hirdetéseit illetve a videók népszerűsítését a KözösÜgyünk Nonprofit Kft. fizette, amely cég felmerült a külföldről pénzelt DatAdat-csoport bejövő és kimenő pénzforgalmat realizáló partnerei között a parlament nemzetbiztonsági bizottsága számára készített jelentés szerint.

Az oldal viszont már az első évében 107 millió forint adósságot halmozott fel, 2022-őt pedig 28,5 millió forintos mínusszal zárták.

Bár az értékesítés nettó árbevétele elérte a 3,3 millió forintot (2021-ben nulla forint volt), tavaly a cég adózott eredménye mínusz 107 millió forint volt.

A Magyar Nemzet szerint a cég ellen 2022. június 4. és 27. között összesen tíz végrehajtási eljárás indult.

Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések