A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Új üzemet adott át a HELL Energy Szikszón

Alumínium dobozos tejalapú italok gyártására alkalmas új töltőüzemmel bővült a HELL ENERGY Magyarország Kft. szikszói gyárkomplexuma. A 8 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően ezentúl már itthon – 100 százalékban magyar tej felhasználásával és magyar munkaerő bevonásával – készül a HELL ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsalád, amely alig egy év alatt vált hazai piacvezetővé kategóriájában. Az ünnepélyes keretek között ma átadott üzemmel együtt a vállalat gyártási kapacitása meghaladja a napi 8 millió darabot.

A HELL ENERGY Magyarország Kft. hazánk egyik ledinamikusabban fejlődő vállalata. A cég első
termékcsaládja, a 2004-ben bevezetett és hazánkban rekordgyorsasággal piacvezetővé vált HELL
energiaital mára már 5 kontinens több mint 50 országában van jelen. A portfólió 2013-ban a XIXO
jegesteákkal, majd a XIXO szénsavas italokkal bővült, melyek prémium összetevőikkel az üdítőitalok
új generációját képviselik.

A vállalat 2019 nyarán dobta piacra a HELL ENERGY COFFEE márkát, amely az elmúlt két hónap
kutatási adatai alapján már piacvezető az itthon kapható, előrecsomagolt jegeskávék között. A
három változatban – Latte, Capuccino és Slim Latte – elérhető kávés italokat ez idáig bértöltésben,
Németországban gyártotta a vállalat. Tavaly novemberben kezdődött meg az új, 11.880 m2-es
alapterületű, legkorszerűbb technológiával felszerelt üzem építése, mely a jövőben helyet ad az
aludobozos, tejalapú italok gyártásának. A 50 százalékban állami támogatásból megvalósult, összesen
8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően a legszigorúbb higiéniás szabályok betartása mellett
készülhet óránként 50.000 doboz prémium jegeskávé a HELL szikszói gyárában.

AZ ÜZEM ELINDÍTÁSÁVAL A VÁLLALAT 50 ÚJ MUNKAHELYET TEREMT AZ EGYIK LEGHÁTRÁNYOSABB RÉGIÓBAN.

Az első hazai alumínium dobozos tejeskávé üzemet Varga Mihály pénzügyminiszter adta át, aki
beszédében kihangsúlyozta:

„A magyar gazdaságnak szüksége van olyan hazai cégekre, amelyek nemzetközileg is elismert
márkát, magyar brandet képviselnek. Ha a „magyar termék" kifejezésnek akkora rangot szerzünk,
hogy az már önmagában biztosíték a piac számára, ebből minden magyar cég, így a teljes
nemzetgazdaság is profitálhat."


A tejalapú italok készítése speciális folyamat, amelyet a lehető legszigorúbb előírások mentén
végeznek.

A HELL A MÁR PASZTŐRÖZÖTTEN ÉRKEZŐ, 100 SZÁZALÉKBAN HAZAI TEJET DOLGOZZA FEL,

így a késztermék összesen három alkalommal esik át hőkezelésen. A legmagasabb szintű élelmiszeripari szabályok betartása és a kiváló alapanyagok felhasználása garantálják a HELL-től megszokott magas minőséget.


„Csúcstechnológiával felszerelt új tejeskávégyárunk átadásával az immáron több mint 50 országban
jelen lévő HELL energiaital mellett a HELL ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsaládunk is
Magyarországon, magyar tejből, magyar munkaerő igénybevételével készülhet, és hazánkból indulva
globális sikerekre törhet. Bízunk benne, hogy az alig egy évvel a piaci bevezetését követően júniusra
hazai piacvezetővé vált ENERGY COFFEE márkánk világszerte kedvelt energiaitalunk nyomdokaiba
léphet, és bontakozó nemzetközi sikerét a most induló saját gyártásunk tovább erősíti!" – mondta el
Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.


Az ENERGY COFFEE már jelenleg is 20 országban érhető el, többek között Horvátországban, az
Egyesült Királyságban és Görögországban – ez utóbbiban még Magyarországnál is rövidebb idő alatt

vált piacvezetővé. A saját gyártásnak is köszönhetően a közeljövőben újabb országokban lesz kapható

a hazai tej felhasználásával, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer nélkül készített
prémium minőségű jegeskávé. A termékeket ráadásul hamarosan, az italszektorban egyedüliként, a
legzöldebb,

LEGALÁBB 75 SZÁZALÉKBAN ÚJRAHASZNOSÍTOTT ALUMÍNIUMBÓL KÉSZÜLT DOBOZBAN KÍNÁLJA MAJD A GYÁRTÓ.

Tavaly novemberben kezdődött meg az új, 11.880 négyzetméteres alapterületű, legkorszerűbb technológiával felszerelt üzem építése, mely a jövőben helyet ad az aludobozos, tejalapú italok gyártásának - írja közleményében a vállalat.

A 50 SZÁZALÉKBAN ÁLLAMI TÁMOGATÁSBÓL MEGVALÓSULT, ÖSSZESEN 8 MILLIÁRD FORINTOS BERUHÁZÁSNAK KÖSZÖNHETŐEN A LEGSZIGORÚBB HIGIÉNIÁS SZABÁLYOK BETARTÁSA MELLETT KÉSZÜLHET ÓRÁNKÉNT 50.000 DOBOZ PRÉMIUM JEGESKÁVÉ A HELL SZIKSZÓI GYÁRÁBAN.

Az üzem elindításával a vállalat 50 új munkahelyet teremt az egyik leghátrányosabb régióban.

Átadás

Az első hazai alumínium dobozos tejeskávé üzemet Varga Mihály pénzügyminiszter adta át, aki beszédében kihangsúlyozta:

A magyar gazdaságnak szüksége van olyan hazai cégekre, amelyek nemzetközileg is elismert márkát, magyar brandet képviselnek."

"Ha a 'magyar termék' kifejezésnek akkora rangot szerzünk. hogy az már önmagában biztosíték a piac számára, ebből minden magyar cég, így a teljes nemzetgazdaság is profitálhat" - mondta a közelmény szerint a pénzügyminiszter.


Varga Mihály azt is mondta: ez a társaság, mint ahogy a magyar gazdaság, a járvány ellenére is működik, jól teljesít, az emberek dolgoznak, "van ok a bizakodásra", a nehéz körülmények mellett a gazdaság teljesíteni képes.

A miniszter úgy fogalmazott: a válság egyben lehetőség is, és bár a gazdaság nem maradt olyan mint a járvány előtt, de prosperál, beruházások valósulnak meg, mint ahogy itt, Szikszón is. Nem szorulunk külső segítségre, "egyedül is megvagyunk", annak ellenére, hogy a globális hatások alól nem tudjuk kivonni magunkat, az exportpiacok szűkülése miatt új kihívásokkal kellett szembenézni - tette hozzá.

Varga Mihály arról is szólt, hogy az év egészében 5-6 százalékos visszaeséssel számol a kormány,

DE A MAGYAR GAZDASÁG REAGÁLÓ KÉPESSÉGE ERŐS, A GAZDASÁGVÉDELMI ÉS MUNKAHELYFENNTARTÓ LÉPÉSEK TOVÁBB FOLYTATÓDNAK, SZÁMOS GAZDASÁGI KÖNNYÍTÉST, FEJLESZTÉSI TÁMOGATÁSOKAT VEZETTEK BE A CÉGEK ÉRDEKÉBEN.

Erre a 2013 óta tartó gazdasági növekedés teremtette meg az alapokat.

A mostani nehéz időszakban a magyar külkereskedelem pozitív szaldót produkál, a magyar gazdaság erre is képes - tette hozzá.


Koncz Zsófia - aki az október 11-i időközi országgyűlési-képviselő választáson a Fidesz jelöltjeként indul a körzetben - az avatáson arról beszéltt, hogy a Hell csoport egyedülálló beruházásokat hajt végre a térségben, kiváló munkakörülmények mellett, magas színvonalú technológiával dolgoznak az itteni alkalmazottak, a cég igen sok fiatalnak ad munkát.

EZ AZ TÖLTŐÜZEM A HELYI MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐKTŐL ÉVENTE 52 MILLIÓ LITER TEJET VÁSÁROL

- emelte ki, majd gratulált a cégnek munkájához, megköszönte, hogy a helyi és országos adóbevételeket növeli, a magyar gazdaság jó hírnevét a nemzetközi piacokon erősíti.

A tejalapú italok készítése speciális folyamat, amelyet a lehető legszigorúbb előírások mentén végeznek. A Hell a már pasztőrözötten érkező,

100 SZÁZALÉKBAN HAZAI TEJET DOLGOZZA FEL, ÍGY A KÉSZTERMÉK ÖSSZESEN HÁROM ALKALOMMAL ESIK ÁT HŐKEZELÉSEN.

A legmagasabb szintű élelmiszeripari szabályok betartása és a kiváló alapanyagok felhasználása garantálják a Hell-től megszokott, magas minőséget.

„Csúcstechnológiával felszerelt új tejeskávé gyárunk átadásával az immáron több mint 50 országban jelen lévő Hell energiaital mellett a jegeskávé termékcsaládunk is Magyarországon, magyar tejből, magyar munkaerő igénybevételével készülhet, és hazánkból indulva globális sikerekre törhet" – mondta el Csereklye Barnabás, a Hell Energy Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A HELL ENERGY-ről

A HELL ENERGY a világ egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG márkája, melynek termékeit elsősorban Európa és Ázsia országaiban értékesítik. A HELL ENERGY 2004-ben családi vállalkozásként indult Magyarországon, és jelenleg is családi multiként működik, ugyanazzal a tulajdonosi körrel, amely alapította a márkát.

Rekordidő - alig négy év - alatt hazánk piacvezető energiaital-márkája lett, majd a kiváló koncepciónak és sales stratégiának köszönhetően a HELL ma már világszerte több mint 50 országban elérhető, és piacvezető többek között Bulgáriában, Magyarországon, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban, Ciprusban is.

A vállalat 2017 óta nem csupán az italok töltését, de a termékek csomagolásának gyártását is házon belül végzi saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt, QUALITY PACK alumínium italdobozgyárában, így egyedülálló stratégiai pozícióval rendelkezik a szektorban.

2018-ban a HELL ENERGY mérföldkőhöz érkezett: első globális reklámkampányát a hollywoodi sztár, Bruce Willis közreműködésével forgatta, amely kampány 2020-ban is folytatódott: az energiaital mellett a 2019-ben bevezetett HELL ENERGY COFFE jegeskávét Bruce Willis és a Despacitoból ismert, világszép Zuleyka Rivera népszerűsítette.

A HELL ENERGY sikerének két legfontosabb alappillére a kivételes minőség, valamint a nagyszerű ár-érték arány.

Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések