A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Durván kicsapta a biztosítékot az Audi legújabb reklámja, ország-világ előtt kérhettek bocsánatot

Közösségi oldalán kért bocsánatot az Audi, amiért egy kiskorúval reklámozta a legújabb, RS4 típusú családi autóját.

A német autógyártó legutóbb közzétett reklámja - amelyben egy alig 4-5 éves kislány éppen banánt majszol a legújabb, RS4 típusú családi autónak dőlve - óriási felháborodást keltett a közösségi médiában.

Kritikájukban többen kiemelték, hogy a banán és a sportautó együttes jelenléte szexuális töltetű, illetve a férfivágy szimbólumait is jelöli, és tekintve, hogy a fotón egy kiskorú is megjelenik, az Audi hirdetése érzéketlen és provokatív - írja a BBC. A reklámon emellett nem segített a fotóhoz fűzött rövid szlogen sem: "hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban".

Az Audi kedden rövid közleményben reagált a hirdetésüket ért kritikákra. Mint írták, nem állt szándékukban senkit megbántani a kiskorút ábrázoló fotójukkal, és bocsánatot kértek a tévedésükért, illetve mindenkit biztosítottak arról, hogy a jövőben nem használnak hasonló illusztrációkat a reklámjaikhoz. "Az üzenetünkkel csupán azt szerettük volna közvetíteni, hogy még a forgalom leggyengébb résztvevői is biztonsággal számíthatnak az RS technológiáira. Ez egy hiba volt!" - olvasható a Twitteren megosztott közleményben.



Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések