Közösségi oldalán kért bocsánatot az Audi, amiért egy kiskorúval reklámozta a legújabb, RS4 típusú családi autóját.
A német autógyártó legutóbb közzétett reklámja - amelyben egy alig 4-5 éves kislány éppen banánt majszol a legújabb, RS4 típusú családi autónak dőlve - óriási felháborodást keltett a közösségi médiában.
Kritikájukban többen kiemelték, hogy a banán és a sportautó együttes jelenléte szexuális töltetű, illetve a férfivágy szimbólumait is jelöli, és tekintve, hogy a fotón egy kiskorú is megjelenik, az Audi hirdetése érzéketlen és provokatív - írja a BBC. A reklámon emellett nem segített a fotóhoz fűzött rövid szlogen sem: "hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban".
Az Audi kedden rövid közleményben reagált a hirdetésüket ért kritikákra. Mint írták, nem állt szándékukban senkit megbántani a kiskorút ábrázoló fotójukkal, és bocsánatot kértek a tévedésükért, illetve mindenkit biztosítottak arról, hogy a jövőben nem használnak hasonló illusztrációkat a reklámjaikhoz. "Az üzenetünkkel csupán azt szerettük volna közvetíteni, hogy még a forgalom leggyengébb résztvevői is biztonsággal számíthatnak az RS technológiáira. Ez egy hiba volt!" - olvasható a Twitteren megosztott közleményben.
Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek
A német autógyártó legutóbb közzétett reklámja - amelyben egy alig 4-5 éves kislány éppen banánt majszol a legújabb, RS4 típusú családi autónak dőlve - óriási felháborodást keltett a közösségi médiában.
Kritikájukban többen kiemelték, hogy a banán és a sportautó együttes jelenléte szexuális töltetű, illetve a férfivágy szimbólumait is jelöli, és tekintve, hogy a fotón egy kiskorú is megjelenik, az Audi hirdetése érzéketlen és provokatív - írja a BBC. A reklámon emellett nem segített a fotóhoz fűzött rövid szlogen sem: "hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban".
Az Audi kedden rövid közleményben reagált a hirdetésüket ért kritikákra. Mint írták, nem állt szándékukban senkit megbántani a kiskorút ábrázoló fotójukkal, és bocsánatot kértek a tévedésükért, illetve mindenkit biztosítottak arról, hogy a jövőben nem használnak hasonló illusztrációkat a reklámjaikhoz. "Az üzenetünkkel csupán azt szerettük volna közvetíteni, hogy még a forgalom leggyengébb résztvevői is biztonsággal számíthatnak az RS technológiáira. Ez egy hiba volt!" - olvasható a Twitteren megosztott közleményben.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek
0 Megjegyzések