A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

A sorban állás felszámolásával segíthet a koronavírus elleni harcban egy magyar cég

A Linistry a vásárlással vagy ügyintézéssel járó nagyobb tömeg elkerülésével,a fizikai közelség visszaszorításával szeretne hozzájárulni a koronavírus terjedésének megfékezéséhez.

Az innovatív magyar startup felajánlást tesz, amelynek keretén belül minimum tíz kiválasztott helyen térítésmentesen vezeti be a virtuális sorban állás szolgáltatását. A rendszernek köszönhetően a forgalom megtartása mellett csökken a tömeg is, így akadályozható a vírus terjedése - olvasható közleményükben.

A koronavírus visszaszorítása érdekben nemcsak a gyakori kézmosás a fontos, hanem a tömeg elkerülése is. Ez azonban a mindennapok során gyakran elkerülhetetlen, például bevásárlás vagy ügyintézés közben. A Linistry a vásárló- és ügyfélterekben a fizikai közelséggel együtt járó, és így a vírus terjedését segítő sorban állás csökkentése érdekében felajánlja, hogy legalább tíz jelentkező számára térítésmentesen telepíti és legalább két hónapon át üzemelteti szolgáltatását.

A lehetőség iránt érdeklődő cégek jelentkezhetnek a magyar startupnál, amely kapacitás függvényében vállalja a szolgáltatás bevezetését.

A rendszer működése a virtuális sorban álláson alapul, így elkerülhető a tömeg vásárlás vagy ügyintézés során. A különböző szolgáltatóknál a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével, alkalmazás letöltése nélkül, távolról húznak egy virtuális sorszámot. A rendszer ekkor tájékoztatja őket a várható sorra kerülésről, majd akkor is küld egy értesítést, amikor a helyszínre kell mennie.

A távoli sorban állást nem használók számára a helyszínen is van lehetőség arra, hogy digitális sorszámot húzzanak, és távozzanak, amíg nem kerülnek sorra. Így biztosítható, hogy az üzlethelyiségben a legminimálisabb létszámú csoport tartózkodjon, csak és kizárólag azok, akik éppen soron következnek.

A Linistry olyan intézmények, magánvállalatok vagy vállalkozások jelentkezését várja, amelyeknél a sorban állás jellemzően együtt jár a mindennapokban az ügyfelek, vásárlók kiszolgálásával, ilyenek például a különböző szervizek, ügyfélszolgálatok, de akár a nagyobb forgalmú gyógyszertárak is.

A jelentkezést a cég weboldalán egy pár perc alatt kitölthető űrlap formájában adhatják be az érdeklődők. A Linistry szakemberei a jelentkezések elbírálását követően legkésőbb március 30-ig értesítik a szolgáltatás igénylőit. A kiválasztott minimum tíz cégnél a lehető leghamarabb megkezdődik a rendszer díjmentes telepítése, mely további legalább két hónapig üzemel majd, a pandémiás helyzettől függően pedig kiterjeszthető.

"Hazánk komoly egészségügyi kockázatnak van kitéve, így minden eddiginél nagyobb összefogásra van szükség ennek csökkentése érdekében. Fejlett és sikeres virtuális sorbanálló-rendszer kifejlesztőjeként a saját fejlesztésünkkel szeretnénk a koronavírus-járvány magyarországi terjedését lassítani. A sorban állást a jelenlegi helyzetben az emberek érthető módon szeretnék elkerülni, mi ebben tudunk segíteni" - mondta el Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója.

További hírek:

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések