Cukkinis, paradicsomos rakottas mozzarellával sütve: több, mint köret

Ha cukkinis, paradicsomos rakottast készítesz, nem kell majd sok időt a forró konyhában tölteni.
Ilyen egy szuperegészséges ebéd vagy vacsora: csupa friss zöldség ínycsiklandó fűszerkeverékkel megbolondítva, és kicsit összesütve. Nincs benne semmi hizlaló, így diéta, fogyókúra alatt is bátran ehetsz belőle. Akár húsok mellé is kínálhatod. Amilyen gusztán néz ki, olyan finom. Kánikulában hidegen is jólesik.
 

Hozzávalók 4 személyre:

    1 db cukkini
    20 dkg mozzarella
    3 db paradicsom
    2 gerezd fokhagyma
    1 ág bazsalikom
    só
    bors
    olívaolaj
 

Elkészítés:

Az olívaolajat keverd össze préselt fokhagymával, sóval és borssal. A cukkinit és a paradicsomot mosd meg, majd vágd vékony szeletekre. Figyelj, hogy nagyjából azonos vastagságúak legyenek.

Rétegezd a zöldségeket ízlésesen egy tepsibe vagy tűzálló tálba, és locsold meg a fűszeres olívaolajjal. Ügyelj, hogy mindenhova jusson a keverékből. Rakd rá a kisebb darabokra vágott mozzarellát és a bazsalikomot. Told forró sütőbe, és 180 fokon süsd meg 20 perc alatt. Amikor a zöldségek kezdenek pirulni, a sajt pedig megolvad, vedd ki a sütőből. 

0 Megjegyzések

Hirdetés