Eljárást indított a Wizz Airrel szemben a Gazdasági Versenyhivatal, mert azt valószínűsíti, hogy a fapados légitársaság fontos információkat hallgatott el az utasok elől.
A GVH közleménye szerint a
hivatal észlelte, hogy a Wizz Air 2022. december és 2023. május között a
honlapján elhallgatta azt, hogy a retúrjeggyel rendelkező, és
visszafelé utazó utasok az ingyenes online utasfelvételt a telefonjuk
böngészőjéből megnyitva, a honlap mobilnézetének sajátosságai miatt nem
tudják elvégezni, ezért az érintett fogyasztóknak később 40 euró reptéri
utasfelvételi díjat kellett fizetniük.
A közleményben azt írja a
GVH, hogy korábban vizsgálta már azt, hogy a légitársaságok
használnak-e úgynevezett sötét mintázatokat a jegyeladási és
reklámgyakorlatuk során, most pedig ismét felhívta a figyelmüket arra,
hogy a jegyeladással kapcsolatos információikat mindig átláthatóan
tegyék közzé.
0 Megjegyzések