A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Férfi lett az év nője egy brit magazinnál


Nem is akárkit díjaztak a kitüntető címmel: Dylan Mulvaney korábban azzal került be a hírekbe, hogy arcát adta a Bud Light sörreklámjához.

A transznemű holland és portugál „szépségkirálynők” után az Attitude brit LMBTQ-párti magazin még nagyobb port kavart azzal, hogy egy férfit tüntetett ki az „Év nője” díjjal. A Dylan Mulvaney nevű influenszert korábban hatalmas botránya miatt ismerhette meg Amerika – számol be a legújabb, egyben az eddigi talán legabszurdabb hírről a vasárnap.hu.

Az illető hölgy/úr volt a főszereplője a tavaszi Bud Light-os sörreklám-kampánynak, melynek során a sörgyártó rengeteg fogyasztót vesztett, mert Mulvaney-vel hirdette patinás termékét.

Úgy tűnik azonban, ez sem szegte kedvét a transznemű influenszernek, aki a minap azért lépett színpadra, hogy átvegye az Attitude brit magazin „Év nője” díját.

„Nem számít, milyen keményen próbálkozom, mit viselek, mit mondok, vagy milyen műtéteket végeztetek el, soha nem fogom elérni a nőiesség elfogadható változatát egyes gyűlölködő embereknek mércéje szerint” – mondta Mulvaney a gálán, majd hozzátette: miután Amerikából el kellett utaznia a sörreklámos botrányt követően, London lett számára a biztonságos tér.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések