Rajtaütésszerűen létrehozott kerékpárutak, önkényes lezárások, forgalmi káosz, fullasztó dugók nap mint nap. Ez jellemzi a fővárosi utakat - írta a Magyar Nemzet.
A lap szerint Karácsony Gergely a 2019-es önkormányzati választási kampányban azt ígérte, hogy a közösségi közlekedést és az alternatív közlekedési módokat részesítené előnyben az autókkal szemben. Azonban ebből eddig semmi sem valósult meg.
Egyre nehezebb a fővárosi autós közlekedés
Rendszeres
dugók, folyamatos lezárások, bosszankodó sofőrök. Ez jellemzi a
Karácsony Gergely vezette főváros útjait. A Magyar Nemzet szerint évek
óta egyre nehezebb közlekedni Budapesten. A főpolgármester szerint az
autósok is jobban járnak, ha több biciklis lesz a városban. Budapest
első embere szerint ugyanis drasztikusan megnövekedett az autók száma és
a város nem bír el több gépjárművet.
"Szerintem Európában, egy történelmi belvárosban az, hogy sávszerű autópályák vannak, egy idejét múlt hozzáállás" - tette világossá korábban hozzáállását a közlekedéshez Karácsony Gergely.
Karácsony szerint örülhetnek az autósok, ők azonban nem örülnek
Az
autósok felháborítónak tartják a fővárosi önkormányzat döntéseit.
Jelentősen megnehezítette a közlekedők dolgát a Blaha Lujza tér és
Lánchíd elhúzódó átépítése és felújítása is. Ráadásul a hídra a
felújítás után sem engedték vissza a gépjárművet.
A
Magyar Nemzet emlékeztetett: Karácsony Gergely 2019-es őszi hivatalba
lépése óta egyetlen olyan nagyobb beruházás sem indult el, amely a
jelenleg regnáló főpolgármester kezdeményezése lett volna. Az M3-as
metró felújítását, a Lánchíd-renoválást és a Blaha Lujza tér átépítését
is még Tarlós István korábbi főpolgármester indította el, vagy
terveztette meg.
Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek
0 Megjegyzések