Hirdessen itt

Nem jött be az érzékenyítő reklám, a Bud Lightnál leépítés vette kezdetét


Úgy bebukott a Bud Light a transznemű-reklámmal, hogy elbocsátásokba kezdett, nagy bajban van a cég. 

A Bud Light "öntökönlövése" ismeretes: a cég úgy döntött, hogy reklámkampánya középpontjába egy transznemű tiktokkert helyez. Ennek egyik első következménye volt, hogy  a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik, ezen kívül pedig ötmilliárd dollárral csökkent a Bud Lightot gyártó cég értéke.

Most pedig jött az újabb pofon: a CNN beszámolója szerint a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch leépítésekbe kezdett, azt írja a portál, hogy több száz munkatársától válik meg a cég az Egyesült Államokban. Egészen pontosan 380 fővel szünteti meg a munkaviszonyt a cég. Ez azonban elmondásuk szerint a cég amerikai dolgozói állományának 2 százalékát jelenti csak, és továbbra is elkötelezettek a jövőbeli növekedés érdekében. Elvileg.

Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések