Támogassa munkánkat!

Igényeljen tagsági kártyát. Kattintson IDE.

Az amerikai Mondelez, Mars és PepsiCo tavaly növelte eladásait Oroszországban


Az amerikai Mondelez, Mars és PepsiCo vállalatok mindegyike erős forgalomnövekedést ért el tavaly Oroszországban.


Erről a Bloomberg számolt be.

A Mondelez Rus forgalma tavaly 38 százalékkal 1,1 milliárd dollárral nőtt az orosz adófelügyelethez benyújtott adatok szerint. A vállalat végül több mint kétszeresére növelte össznyereségét 2021-hez képest.

A nyereségességet az árképzés, a volumennövekedés és a reklámok felfüggesztése növelte - közölte éves jelentésében a Mondelez, hozzátéve, hogy Oroszország tavaly a konszolidált bevételének 4 százalékát tette ki.

A Mars, amely az 1990-es évek elején érkezett Oroszországba, tavaly 14%-os forgalomnövekedést könyvelhetett el, mintegy 1,9 milliárd dollárt, a nyereség pedig 58%-kal, 294,3 millió dollárral emelkedett.

A PepsiCo oroszországi bevétele 16%-kal nőtt, a nyereség pedig megnégyszereződött. A szénsavas italok gyártója közölte, hogy az oroszországi eladások 2022-ben a konszolidált nettó árbevétel 5%-át hozzák majd a vállalatnak, szemben az egy évvel korábbi 4%-kal.
 


Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések