A könnyű cukkinit szinte bármivel megtöltheted. Ebbe a változatba darált hús és kaliforniai paprika kerül.


A cukkini semleges íze miatt rendkívül változatosan készíthető el. Darált hússal töltve nemcsak vitamindús, de laktató és alakbarát is: tíz deka zöldség mindössze 17 kalóriát tartalmaz. Ez a változat színes kaliforniai paprikákkal készül. Nagy méretű, tölteni való cukkiniket vásárolj hozzá!

Hozzávalók 4 személyre

👉 50 dkg darált hús
👉 20 dkg reszelt sajt
👉 3 színes kaliforniai paprika
👉 2 nagy cukkini
👉 2 gerezd fokhagyma
👉 1 nagy vöröshagyma
👉 só
👉 bors
👉 olívaolaj

Elkészítés:

A cukkiniket mosd meg, hosszában vágd őket félbe, és a belsejüket kapard ki. A vöröshagymát aprítsd fel, és kevés olívaolajon párold üvegesre. Közben a kaliforniai paprikákat is csumázd ki, és vágd kockákra. A megpárolt vöröshagymához add hozzá az apróra vágott fokhagymagerezdeket, kevergesd egy percig, majd jöhet a paprika és a cukkini kikapart belseje. Lefedve nagyjából tíz perc alatt párold puhára a zöldségeket, majd add hozzá a darált húst, sózd, borsozd, és süsd fehéredésig. A húsos-paprikás keveréket oszd el a cukkinicsónakokban, szórd meg a tetejüket reszelt sajttal, és 200 fokos sütőben süsd meg őket húsz-huszonöt perc alatt.