Kérek mindenkit aki ezt olvassa, küldje tovább és próbáljon szerezni legalább még egy embert annak érdekében, hogy a nemzeti kormányzást hatalomban, a balliberális koalíciót pedig hatalmon kívül tarthassuk!
Elvi alapvetések
Ebben
a kiélezett nemzetközi politikai és gazdasági válsághelyzetben az
április 3-i magyar országgyűlési választás és gyermekvédelmi népszavazás
tétje semmihez sem mérhetően hatalmas. A magyarság nemzeti megmaradása
forog kockán.
A globalista háttérhatalmi erők hazánkat is meg
akarják hódítani és le akarják téríteni a nemzeti önrendelkezés útjáról.
Demokratikus mezbe öltöztetett hazai bábjaik, kiszolgálóik segítségével
a balliberális új világrend engedelmes gyarmatává akarnak minket tenni
hatalmas média, politikai és pénzügyi támogatással.
Az forog
kockán, hogy folytatódhat-e a nyilvánvalóan nem hibátlan, de céljaiban
és eredményeiben nemzetépítő, a szuverenitást, a normalitást, a családon
és a munkán alapuló társadalmat védő politika. Vagy a koherens nemzeti
programmal nem rendelkező, idegen érdekek szolgálatára és az Európai
Egyesült Államok megvalósítására szegődött szivárványkoalíció újra
gyarmattá teszi és a szerves nemzeti fejlődés útjáról letérítve káoszba
dönti Magyarországot.
Mindannyiunk 12 éves verejtékes munkája,
erőfeszítése nemzetünk szekerének rúdját helyes, önrendelkezési irányba
állította. A nemzet hajóját alapvetően sikerült megóvni és az egyre
viharosabb vizeken stabil kézben tartani. Pedig sok kihívással kellett
megküzdeni: a balliberális kormányzás által csődbe vitt gazdaság
újraélesztése, az általuk okozott hatalmas munkanélküliség,
„balliberális szakértők” által eladósított állam, önkormányzatok,
háztartások, a 2010-ig lerabolt államkassza visszatöltése, eltékozolt
értékes nemzeti vagyonelemek visszaszerzése (pl. MOL, Főgáz, E.ON,
Démász, Mahart stb.) vörösiszap-katasztrófa, soha nem látott árvizek és
aszályok, fagykárok, 2015 óta folyamatosan délről támadó migránstömegek,
az EU részéről egyre fokozódó politikai nyomás, a genderlobbi egyre
agresszívabb támadása, a COVID vírusjárvány, a keleti szomszédunkban
zajló háború és ennek menekültügyi, politikai következményei.
Tönkretenni
mindezt néhány nap vagy hét alatt is lehetséges. Ahogy 1918-ban,
1945-ben vagy 2002-ben, úgy ma is egyértelmű, hogy egy olyan, a céljait
megtévesztéssel és gyűlöletkeltéssel elérni kívánó gátlástalan politikai
társaság sóvárog a hatalom után, amely rombolni akar és idegen
érdekeket szolgálni.
Ahhoz, hogy egy kormány és az államigazgatás
nemzetet építő módon működjön, egy irányba mutató döntések tízezreit
kell meghozni egy koherens nemzetstratégia alapján. Ráadásul a III.
világháború, egy globális energia-, és élelmiszerválság küszöbén még
kiélezettebb a helyzet, még inkább szükség van felelős és magyar
szívvel, ésszel gondolkodó és cselekvő országvezetésre.
Komolyan
gondolja-e bárki, hogy ez az egymással is marakodó, gyűlölködő és
gyülevész, megtévesztett magyarok szavazataival hatalomra törő
megélhetési balliberális politikustársulat képes lenne erre ? Köztük
azzal a Jobbikkal, amely egykor – még amikor én is képviselője voltam
2010-2014 között – a nemzeti érdekeink elkötelezett képviselője volt és
fő céljának tekintette a nemzetrontó balliberális erőknek a hatalomból
minden áron történő kiszorítását. Ebből mára elvtelen politikai
prostituáltak gyülekezete maradt, akik most egykori ellenségeik, a
globalista balliberális erők szekerét tolják júdáspénzért cserébe.
Ennek
az egész keselyűrajnak az élén pedig valójában a 2006 őszi rendőrterror
és a 2002-2010 közötti nemzetrontó balliberális kormányzás fő felelőse
Gyurcsány Ferenc áll. Aki hatalomba jutása esetén nem tétovázna ismét az
IMF halálos ölelésébe vinni hazánkat, a külföldi megbízóinak gazdasági
érdekeltségeit ismét teljesen kiszolgálni, felszámolni a nemzetet
életető, erősítő intézkedéseket, intézményeket, és persze karhatalmi
erőszakkal támadni a nemzet sorsáért aggódókra, köztük a megtévesztésből
felébredt tiltakozókra, ahogy azt 2006-ban tette. Ne tévesszen meg
senkit, hogy az első vonalban egy keresztény-nemzetinek maszkírozott,
elvtelen, súlytalan, ráadásul politikai analfabétaságát nap mint nap
bizonyító, tengerentúlon kiképzett, agresszív és mindenkit sértegető
szolgalelkű ügynök áll.
Ferencvárosban, ahol a szivárványellenzék
által kínált modell megvalósult („független” polgármester és
balliberális pártok többségben) az egymással marakodó politikusok
viaskodása a működésképtelenség határára vitte ezt a kerületet. A
kormánypárti településeken alapvetően tisztaság és rend van a
balliberális ellenzék által irányítottakban felborult a rend, megszűnt a
tisztaság.
A fanyalgóknak, sértetteknek és mindenben hibát
keresőknek figyelmébe ajánlom, hogy lehet persze egyes területeket
illetően joggal kritizálni a nemzeti kormányzást, annak képviselőit és
sajtóját, de nem szabad szem elől téveszteni azt, hogy minden esendősége
ellenére az elmúlt 12 év kormányzása bizonyította nemzetmegtartó és
nemzetfenntartó képességét, míg ezzel szemben a balliberális kormányok
évei alatt ilyennek a jeleit nem lehetett tapasztalni, a magyar érdekek
helyett a külföldi gyarmatosító érdekek helytartói jellegű kiszolgálása
volt a jellemző a magyar emberek kárára, terhére.
Vannak, akik
értelmiségi körökből kifogásolják a kormányzat üzeneteinek túlzottan
egyszerűsített és ismétlődő jellegét. Látni kell, hogy 2002-ben, az első
Orbán-kormány hiába kampányolt a – még jelenlegi ellenzék által is
alapvetően megfelelőnek tartott – négy évi kormányzás eredményével az
akkori balliberális ellenzék hatalmas médiatámogatással sulykolt
hazugság- és ígérgetés-mantrái 8 évre kicsavarták nemzeti kézből a
kormányzást. De egyet ne feledjünk: az igazság panelszerű ismételgetése
nem teszi az igazat hazuggá, ugyanakkor megteremti annak esélyét, hogy a
politikailag kevésbé tájékozott polgárokhoz is eljusson a választás
tétje és a nemzeti kormányzás üzenete. A hatalomra acsarkodó
balliberális ellenzék még most is hatalmas médiahátszéllel és külföldi
megbízóik támogatásával ontja a megtévesztő, hazug üzeneteit és
teljesíthetetlen ígéreteit. Ezek ugyan nem válnak igazsággá, de
alkalmasak lehetnek arra, hogy jószándékú, az összefüggéseket és
jövőképeket felmérni nem tudó polgárok saját és a nemzetünk jövőjét
veszélyeztető választási döntést hozzanak.
Éppen ezért minden
egyes magyar választópolgár helyzetismerete, helyzetfelismerése, és
választási döntése soha nem látott jelentőséggel bír. Ha a többség ismét
a nemzeti kormányzás mellett dönt, akkor folytathatjuk a nemzeti
önrendelkezés, nemzeti önvédelem, nemzetegyesítés és az építkezés számos
kézzel fogható eredménnyel járó útját, elvárható módon megfelelő
korrekciókkal.
Ha a főhatalom kikerülne a nemzeti kormányzás
irányítása alól és a szivárványkoalíció hatalomra jutna, akkor soha nem
látott politikai és gazdasági káosz, rombolás és a külföldi érdekek
totális kiszolgálása, megszorítások, nemzeti vagyon- és jövőfelélő,
család- és keresztényellenes időszak következne, amely persze hatalmas
nemzeti ellenállást váltana ki, cselekvőképtelen, bénult helyzetbe
kerülhet hazánk, az eddigi emelkedő pályán mozgó, családok erősödését
eredményező nemzetgazdasági és nemzetépítő eredményeink súlyos veszélybe
kerülnének, nem beszélve arról, hogy az EU és az USA érdekeinek
szervilis kiszolgálásával pillanatok alatt háborúba és energiaválságba
sodorhatják hazánkat. (A baloldali kormányzás rombolásainak egyes adatai
itt találhatók)
12 tételes érv a nemzeti kormányzás mellett és a balliberális hatalomátvétel ellen
Az
alábbiakban a főhatalom nemzeti kormányzásban való tartásához és
egyúttal a balliberális szörnykoalíció hatalmon kívül tartásához fűződő
nemzeti érdekek mellett szóló 12 racionális érvemet foglalom össze
fontosabb fejezetenként tények és eredmények fényében. Magam is
megdöbbentem az eredmények széles körén, pedig ez csak egy példálózó
lista, közel sem teljes.
Tudom, hogy ez így tömény, de akár
részelemeiben is meggyőző, ezért érdemes olyanoknak megküldeni írásomat,
akik bizonytalanok, sértettek vagy a balliberális szirénhangok
vonzásába kerültek.
Aki még teljesebb eredménylistára kíváncsi
javaslom ennek a 100 pontos listának a megtekintését és Rákay Philip
videójának megtekintését.
1. Foglalkoztatás bővülése, munkahelyek teremtése, a munka alapú modell
A
nemzeti kormányzás 12 éve alatt egymillió fővel bővült a
foglalkoztatottak száma, munkanélküliség 12 százalékról 4 százalék alá
csökkent, egyes ágazatokban már munkaerőhiány van. A foglalkoztatottság
57 százalékról 73 százalék fölé emelkedett a 15-64 évesek körében.
Magyarországon
ma kétszer annyi cigány ember dolgozik, mint 2010-ben. A megváltozott
munkaképességű emberek foglalkoztatottsági aránya 18-ról 44 százalékra
emelkedett.
A balliberális kormányzás 8 éve alatt a
munkanélküliség folyamatosan emelkedett, a foglalkoztatottság csökkent,
magyarok százezrei vándoroltak ki külföldre. Közülük egyre többen térnek
vissza a hazai életlehetőség radikális javulása miatt, miközben a
baloldal által ajnározott „nyugati életminőség” a migráció, a
szabadságjogok korlátozása, az abnormalitás térnyerése,
gyermekszám-csökkenés, energiaáremelkedések és gazdasági problémák miatt
drasztikus romlik.
Egyre jobb érzés itthon, a Kárpát-medencében
élő magyarnak lenni. Ehhez képest az ellene tiltakozókra rendőrterror
vezényelt Gyurcsány 2006-ban és közölte: „ El lehet menni
Magyarországról, itt lehet bennünket hagyni, tessék…”
2. Életminőség és bérszínvonal növekedése, adók csökkentése
2010
óta 70 százalékkal nőtt a nettó átlagkereset reálértéke, idén a bruttó
átlagkereset meghaladta a 460 ezer forintot, a balliberális kormányzás
végén ez alig érte el a 200 ezer forintot. A minimálbér 2010 és 2022
között közel háromszorosára, 73 500 forintról 200 ezer forintra, a
garantált minimálbér 260 ezerre nőtt. Egykulcsos, arányos 15 százalékos
személyi jövedelemadó került bevezetésre, 2009-ben még 36 százalékos
szja kulcs is volt. Rekord alacsony szintre, 9 százalékra csökkent a
társasági adó kulcsa, amely. 2010-ben még 19 százalék volt. 2010 óta 80
esetben csökkentek a közterhek, míg előtte nőttek.
3. A hazai gazdaság erősödése, patrióta gazdaságpolitika eredményei
A
magyar gazdaság 2021-ben 7,1 százalékkal nőtt, a balliberális
kormányzás vége felé 7 százalékkal esett vissza. Az államadósság
2010-ben meghaladta az uniós átlagot, 2020-ban már 10 százalékponttal
alacsonyabb volt annál. A magyar gazdaság külföldi megítélése javult,
adósbesorolása több szintet lépett felfelé.
Az idegenforgalom
soha nem látott felfutással ível felfelé, amelyet a vírusjárvány ugyan
visszavetett, de ismét erősödik. A szálláshelyfejlesztési program
keretében 35 új szálloda épül, 14 ezer magánszálláshely, közel 600
panzió és 114 strand újult vagy újul meg. 2010 és 2019 között a
kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma több mint 60
százalékkal nőtt. A belföldi vendégek száma 68 százalékkal, a
külföldiek száma 78 százalékkal nőtt 2010 és 2019 között. 2010-ben a
magyarok 35 százaléka engedhetett meg magának egy egyhetes nyaralást,
2020-ban már több mint 61 százalékuk.
A korábban jelentős részben
nyugati befektetői kitettség jelentősen csökkent, a keleti befektetők
aránya ugrásszerűen megnőtt. A stratégiai gazdasági szektorokban (bank,
média, mezőgazdaság) a hazai tőke aránya jelentősen megnőtt. A
bankszektorban a magyar tulajdoni arány 2010-ben 40 százalék volt,
2021-re 57 százalékra nőtt. Az energiaszektorban 2010-ben a magyar
tulajdon aránya 29 százalék volt, 2021-ben már 59 százalékos. A médiában
és az ahhoz kapcsolódó iparágakban 34 százalékról 55 százalékra
emelkedett a magyar tulajdon aránya.
Miközben a balliberális
ellenzék a kormány korrupciójáról és lopásáról beszél folyton, addig a
nemzeti vagyon értéke 2010 óta 11 650 milliárd forintról 20 ezer
milliárd forintra növekedett, amely 67 százalékos növekedést jelent.
A
nemzeti aranytartalék szintje a korábbi állomány tízszeresére (3,1
tonnáról 31,5 tonnára) emelkedett még soha nem volt ennyi, míg korábban
hazánk aranytartaléka több lépcsőben 46 tonnáról 3,1 tonnára csökkent,
és a készlet egészen 2018-ig változatlan maradt.
A balliberális
kormányzás ideje alatt a nemzeti vagyon javát külföldieknek és saját
köreiknek kótyavetyélték el, amelyből a költségvetési lyukakat
tömögették be, de azt is eredménytelenül.
4. Hatalmas haderőfejlesztések erősítik a nemzet védelmét
A
honvédelemre fordított kiadás 2010 és 2022 között mintegy négyszeresére
nőtt, 224 milliárd forintról 912 milliárd forintra. A nemzeti
kormányzás kezdetén 17 tartalékos volt a Magyar Honvédségnél, ma 11 ezer
fő. Soha nem látott mértékű haderőfejlesztési program indult:
Csapatszállító
és kiképző repülők, Airbus helikopterek, Leopard harckocsik, német
önjáró lövegek, Lynx páncélozott gyalogsági harcjárművek és Gidran
harcjárművek, Spike és svéd Carl Gustaf páncéltörő eszközök, NASAMS
légvédelmi rakétarendszerek is érkeztek, illetve megrendelésre kerültek.
Saját lőfegyver és lőszergyártás megindult, továbbá a Lynx páncélozott
gyalogsági harcjárművek és Airbus katonai helikopterek gyártása.
Korszerűsödött a Gripen harci repülőgépek fegyverzete, radarrendszere.
A
balliberális kormányzás ideje alatt az alulfinanszírozottság és
leépítés eredményeként a 2010-re a Honvédség gyakorlatilag alkalmatlanná
vált bármilyen hadműveletben való részvételre.
5. Javuló közbiztonság
A
közbiztonságra fordított összeg 2010 és 2022 között több mint a
kétszeresére nőtt, 449 milliárdról 992 milliárd forintra. 2010 és 2020
között 64,3 százalékkal csökkent a bűncselekmények száma.6000 szolgálati
autót cseréltek le a rendőrségnél. A rendvédelmi életpályamodell
intézkedéseivel a rendvédelmi állomány anyagi és munkakörülményei
jelentősen javultak. A déli határokon kiépült és hatékonyan működik az
illegális migráció elleni védőfal, amelyet rendőrök és katonák, továbbá
szigorú jogszabályok védenek. A büntető-jogszabályok reformjával
megteremtette a nemzeti kormányzás az egyre súlyosabb következmények
alkalmazását, általános elrettentő hatással. Az áldozatvédelem
intézményi és jogszabályi megerősítést.
Az igazságügyi rendszer
működése felgyorsult, digitális háttere sokat javult, minden állítással
szemben független, de nem hibátlan. Erre szomorú példa a Budaházy-Hunnia
ügyben a vád szerinti cselekményeket követően 15 évvel később nemrég
hozott, 17 hazafira 117 évet kiszabó kegyetlen és törvénytelen bírósági
ítélet, amelyet hatalmas felháborodás és a kegyelmi megoldás széles körű
igénye követett. Ne gondolja senki, hogy az alkotmányos jogállami
szabályok felrúgását kilátásba helyező és korábban már az alapvető
szabadságjogok gyakorlóival szemben önkényesen és diktatórikusan
fellépő, a Hunnia ügy koholt bizonyítékait előállító balliberális
koalíció hatalomra jutása esetén a meghurcolt hazafiaknak esélye marad a
szabadulást jelentő kegyelemre. És persze azt se várja senki, hogy
megtagadva magukat nem próbálnák meg magyarellenes politikai akaratukat
rákényszeríteni a rendőrségre, ügyészségre és bíróságra, ahogy ezt
korábban tették.
6. A magyar fiatalok életesélyei ugrásszerűen megnőttek az elmúlt 12 évben
A
15-29 éves korosztályban 55 százalékkal csökkent a munkanélküliek
száma, idén január 1-től a 25 év alattiaknak nem kell személyi
jövedelemadót fizetniük. Minden 35 év alatti fiatal utólag visszakapja
egy sikeres nyelvvizsga díját, a 20 év alatti fiatal visszakapja a
sikeres KRESZ- vizsga árát, bevezetésre került a kamatmentes Diákhitel
Plusz és Diákhitel2. Az elmúlt 30 évben nem volt Magyarországon olyan
volumenű iskolafejlesztés, mint napjainkban. Összesen több mint 940
helyszínen, 350 milliárd forint értékben valósultak-valósulnak meg
beruházások.
Míg 2010-ben a 3 éves gyermekek 74 százaléka járt
óvodába, addig 2019-ben már közel 87 százalékuk. Bevezetésre került a
mindennapos testnevelés. Több száz tornaterem épült, 44 tanuszoda épül
vagy már el is készült, és további 40 tervezése van folyamatban.
7. Az elmúlt 12 évben soha nem látott mértékű építkezésekkel számos nemzeti érték épült meg és újult meg
Visszanyerte
történelmi arculatát és egyúttal gyönyörűen megújult a Kossuth tér, az
Országház rekonstrukciója befejeződött, megújult Zeneakadémia és az
Operaház. Létrejött az Eiffel Műhelyház. Megnyitotta kapuit és
nemzetközi díjakat is elnyert a Magyar Zene Háza és rövidesen a Néprajzi
Múzeum a Városligetben, amely teljesen megújult. Felújításra került
számos színház és templom. Keresztény egyházaink és az általuk
fenntartott oktatási, egészségügyi, szociális intézményeik egyre bővülő
támogatásan részesülnek a keresztény hitünk és kultúránk megőrzése
érdekében. Megújult a Mátyás templom és a Szépművészeti Múzeum. A Budai
Várban újjáépült a Főőrség, a Lovarda és a Várkert Bazár. Megújult a
Pesti Vigadó és a Budai Vigadó is.
A Nemzeti Kastélyprogram és
Nemzeti Várprogram keretében 18 kastély és 12 vár újult meg
országszerte. Épített nemzeti örökségünket megtestesítő épületeket,
intézményeket a trianoni határokon túl is jelentős forrásokkal
támogatja, újítja meg a nemzeti kormányzás, legutóbb a felvidéki
Borsiban újult meg a Rákóczi kastély.
Emellett a ciklus utolsó
szakaszában végre megindult a magyarságtudatot erősítő filmgyártás,
intézményépítés és egyre növekvő nemzeti kultúrát erősítő támogatás, de
itt is még van bőven mozgástér. Ezt persze a balliberálisoktól ne
várjuk: kormányzásaik idején a nemzeti értékeink megújítására alig
helyeztek hangsúlyt, a multikulti felé tereltek, felelőtlen
osztogatások, majd a megszorítások jegyében cselekedtek, eladósítva az
országot és a háztartásokat.
7. Soha nem látott mértékű sportfejlesztések és sporttámogatások
2010-től
a sport nemzetstratégiai ágazati minősítést nyert, ennek jegyében
számtalan sportlétesítmény épült, újult meg és soha nem látott mértékben
növekedett az utánpótlás sportágakban résztvevő fiatalok száma. A
világversenyeken egyre több sportágban egyre több magyar sportoló ér el
kiváló eredményt. Megépült a legszebb sportlétesítmény nemzetközi díjat
elnyert új nemzeti stadion, a Puskás Aréna, amely tavaly helyt adott a
labdarúgó Európa bajnokságnak. Az új Puskást magyarok tervezték,
magyarok építették, a felépítése három éven át tizenötezer magyar
embernek adott munkát, tizenötezer család megélhetését biztosította.
Felépült
a multifunkcionális sport- és élménycsarnok MVM Dome, amely idén helyt
adott a kézilabda Európa-bajnokságnak. Felépült a 2017-es FINA vizes
világbajnokságnak otthont adó Duna Aréna. Megújult a margitszigeti Hajós
Alfréd Uszoda. Rövidesen elkészül az atlétikai világbajnokságnak
otthont adó korszerű Nemzeti Atlétikai Stadion. A hazai bajnokságokban
főleg a kiemelt látványsportok területén azonban mindezek fényében
joggal várható el a magyar sportolók, főleg a fiatalok részvételi
arányának jelentős emelése.
8. Idősek, szegényebb sorsúak helyzete jelentősen javult
Bevezetésre
került a családi költségvetések helyzetét máig jelentősen segítő
rezsicsökkentés, amelyet a balliberális miniszterelnök-jelölt
böszmeségnek tart. Visszaépítésre került a Bajnai-kormány által
megszüntetett teljes 13. havi nyugdíj, a nyugdíjak reálértéke
folyamatosan emelkedett, a balliberális kormány csak bevezette, de nem
fizette a nyugdíjprémiumot, arra csak a nemzeti kormányzás ideje alatt
került sor többször. A Nők40 programmal 326 ezer nő mehetett nyugdíjba
40 ledolgozott év után. Az elmúlt 12 évben 5 százalékra csökkent számos
alapvető élelmiszer áfája (sertés-, a baromfihús, tej, tojás, hal) és 5
százalékra csökkent az éttermi fogyasztás és az internetezés áfája is,
továbbá az árplafon egyes fontosabb élelmiszerekre, illetve az
üzemanyagra.
A szegénység kockázatának kitettek száma az Eurostat
adatai szerint 2010 óta 1 millió 250 ezer fővel csökkent, a súlyos
anyagi nélkülözésben élőké a harmadára. Háromszor többet költött a
nemzeti kormányzás az elmúlt 12 évben szociális gyermekétkeztetésre,
mint a baloldali kormányok. Az iskolai tankönyv ingyenes mindenki
számára. Évről-évre több mint 100 ezren nyaralhatnak
Erzsébet-táborokban. A balliberális kormányzat ideje alatt csapdába
csalt devizahiteleseknek a nemzeti kormányzás kilakoltatási moratóriumot
hirdetett, leállította a tömeges devizahitelezést, forintosította a
szerződéseket, bevezette az árfolyamgátat, lehetővé tette a
végtörlesztést, a nemzeti eszközkezelővel védte a nehéz helyzetbe került
családokat és a tisztességtelen szerződéses kikötésekhez kapcsolódó
túlfizetések elszámolására kötelezte törvénnyel a bankokat.
9. Családok és gyermekek soha nem látott mértékű támogatása meghozta az eredményeket
2010
és 2021 között kétszeresére nőtt a házasságkötések száma, míg a válások
száma jelentősen csökkent. A gyermekvállalási kedvet kifejező,
úgynevezett termékenységi ráta 2010 és 2021 között 27 százalékkal,
1,25-ről 1,59-re emelkedett a számos családtámogatási intézkedés miatt. A
balliberális kormányok idején a megszorítások kárvallottjai leginkább a
gyermekes családok voltak.
Gyermekvállalás esetén
felfüggesztésre, mérséklésre, vagy teljes egészében elengedésre kerül az
édesanyák diákhitel-tartozása. Bevezetésre került a diplomás gyed,
amely az alapképzésben résztvevő hallgatóknál 140 ezer forint, a
mesterképzésben résztvevők esetében 182 ezer forint. 84. Idén már 3500
milliárd forintot kerül a családokra fordításra, közel négyszer annyi,
mint 2010-ben. Idén februárban a gyermeket nevelő szülőknek
visszatérítésre került a 2021-ben befizetett jövedelemadójukat az
átlagbér adószintjéig. 2010 és 2022 között több mint háromszorosára
növekedett a csecsemőgondozási ellátásra fordítható támogatás mértéke. A
gyed maximális összege 2010 óta közel háromszorosára emelkedett: idén
januártól már eléri a 280 ezer forintot. Bevezetésre került a gyed extra
és a nagyszülői gyed. Bevezetésre került a családi adókedvezmény, amely
ma már mintegy egymillió családnak segít. Bevezetésre került az első
házasok adókedvezménye, amellyel 2020-ban 105 ezer első házas tudott
élni. A kormány 2021-ben 250 milliárd forintot fordított
lakástámogatásra, ez 2010-hez képest 70 százalékos emelkedést jelent.
Bevezetésre
került a családi otthonteremtési kedvezmény (csok), ezt már 206 ezer
család vette igénybe. Bevezetésre került a falusi csok, amelyet eddig 27
ezer család vett igénybe. Bevezetésre került a 10 milliós babaváró
támogatás, ezt eddig 203 ezer pár igényelte.
Bevezetésre került
az autóvásárlási támogatás, erre eddig 36 ezer kérelem érkezett. 2010
óta 70 százalékkal, 55 ezerre emelkedett a bölcsődei férőhelyek száma.
Ma már háromszor annyi településen működik bölcsőde. 2010 óta több mint
23 ezerrel bővült az óvodai férőhelyek száma.
10. Országszerte zajló jelentős mértékű út-, vasútépítések, településfejlesztések
2010
óta több mint 6500 kilométer útszakasz felújítása fejeződött be.
2010-hez képest már 700 km-rel nőtt a gyorsforgalmi úthálózat hossza. A
magyar emberek 87 százaléka harminc percen belül rá tud kapcsolódni
valamelyik gyorsforgalmi úthálózatra, ez a szám 2010-ben csak 60
százalék volt. 2010 óta 1850 kilométer kerékpárút épült. Az ország
számos pontján épültek-épülnek hidak: két új Tisza-híd készült el,
megépült a Monostori híd, épül a Kalocsa-Paks Duna-híd, megépült a Déli
összekötő új vasúti híd. 2010 óta több mint 700 km vasúti pálya
korszerűsítésére került sor, számtalan új és felújított vasúti jármű
állt forgalomba.
A Modern Városok Program keretében összesen 4000
milliárd forintból kerülnek fejlesztésre a megyei jogú városok. A
Magyar Falu Program évről-évre bővül: az eddigi, 600 milliárd forint
feletti összeg idén több mint 291 milliárd forinttal emelkedett. Ebben a
programban 3000 kilométernyi utat újítottak meg.
11. Az egészségügy terén is kiemelkedő fejlesztések
Bár
ez az a terület, ahol mindig lehet még sokkal többet tenni, de minden
ellenkező állítással ellentétben 2010-hez képest 1700 milliárd forinttal
több jut az egészségügyre. 2010 óta felújításra került 91 vidéki
kórház, 54 rendelőintézet, 107 mentőállomás, továbbá létrejött 23 új
rendelőintézet és 34 új mentőállomás. Csak a Magyar Falu Program
keretében 527 orvosi rendelő épülhetett vagy újulhatott meg.
A
nők esetében 4,2 évvel, a férfiak esetében 4,4 évvel nőtt az egészségben
eltöltött évek száma, nagyobb mértékben, mint az uniós átlag. Több mint
ezer új mentőautó állt, vagy áll szolgálatba, átlagéletkoruk 8,3 évről
2021-re 4,8 évre csökkent. Az orvosok átlagbére 2010 és 2020 között
mintegy kétszeresére nőtt, 2021 és 2023 között pedig ismét több mint
duplájára emelkedik. Az egészségügyi szakdolgozók bére 2010 és 2022
között két és félszeresére emelkedett. A mentősök bére 2010 óta több
mint a duplájára emelkedett, kivezetésre került a hálapénz. Ingyenessé
vált a teljes körű meddőségi kivizsgálás, és a meddőségkezelésben
használt gyógyszerek.
12. Nemzetpolitikai paradigmaváltás a „Minden magyar felelős minden magyarért elv!” jegyében
A
nemzeti kormányzás bár nyilvánvalóan ezen a téren sem volt hibátlan, de
az irány teljesen világosan nemzetben gondolkodó és cselekvő, amely
fokozottan törekszik a diktátumok miatt nem egybeeső nemzeti és
államhatárok miatt a nemzet egészének felemelésére, gyarapítására és
magyarok hatékony érdekképviseletére, támogatására éljenek bárhol a
világon, de leginkább a Kárpát-medencében.
Ennek jegyében
2010-ben az első hónapokban elfogadott – általam is támogatott –
törvénnyel bevezetett egyszerűsített honosításnak köszönhetően 1 millió
172 ezer külhoni nemzettársunk közjogilag is a magyar nemzet részévé
vált, cselekvő részesévé váltak a magyar hazának, szavazati joggal is
rendelkezve vehetnek részt a választásokon, népszavazásokon. Soha nem
látott mértékű forrásokkal támogatja a nemzeti kormány az elcsatolt
területeken élő magyarokat magyarságuk megőrzésében. Egyéni és közösségi
jogaik érvényesítésére irányuló törekvéseik kormányzati támogatást
nyernek, de itt is van még mozgástér.
A nemzeti kormányzással
véget ért a balliberális kormányokra jellemző transzatlanti és
EU-szervilizmus: a nemzeti kormányzás fokozatosan és folyamatosan
vállalta-vállalja fel a konfliktusokat az EU-val a szuverén magyar
érdekek képviselete mentén (pl. rezsicsökkentés, pálinkafőzés,
hagyományos nemi identitás védelme, megszorítás alapú politika elleni
védekezés, energiapolitikai függetlenség).
A mostani drámai
világpolitikai helyzetet előidéző orosz-ukrán konfliktusban a fegyveres
konfliktus mielőbbi befejeződése és a vitás kérdések diplomáciai
eszközökkel való rendezésére irányuló érdemi tárgyalások mielőbbi
megkezdése a térségben élő minden nép érdeke, így magyar érdek is,
különös tekintettel a Kárpátalján egyre szorongatottabb helyzetben élő,
102 éve történt elcsatolása ellenére kitartó magyarokra is. A 2014-es
Euromajdan puccsot követően egy olyan korrupt, etno-nacionalista
önkényuralmi rendszer épült ki Ukrajnában, amely leginkább az oroszokat
ellenségnek tekinti és amely állami programmá tette az ukránosítást.
Ennek, a nemzeti kisebbségeket egyre jobban elnyomó politikának
elszenvedői az erre semmilyen okot nem adó kárpátaljai magyarok is.
A
magyar kormány helyesen lépett fel mindezen lépések ellen és
blokkolta-blokkolja emiatt Ukrajna és a NATO közötti kapcsolatok
bővítését a megszorító törvények visszavonásáig, azonban erre az ukrán
állam nem volt hajlandó. Helyesen teszi a nemzeti kormányzás, hogy a
valódi menekültnek minősülő, háború elől menekülőknek menedéket és
segítséget ad, de az is, hogy az ukrán érdekeket képviselő balliberális
koalíció követelése ellenére nem hajlandó fegyverszállításban
közreműködni és ahhoz sem, hogy az oroszokkal szemben elrendelt
szankciók kiterjedjenek a földgázra és kőolajra, illetve a paksi
beruházás felfüggesztésére.
A nemzeti kormány által nemrég
Oroszországgal 15 évre kötött szerződés biztosítja hazánk
energiaellátását. Ezzel szemben a mostani háborús helyzet teljesen
világossá tette, hogy balliberális koalíció nem a magyar, hanem az ukrán
és a mögötte álló globalista érdekeket tekinti irányadónak és ennek
megfelelően cselekedne hatalomra jutása esetén ezzel háborúba és
energiaválságba sodorva hazánkat, és életveszélybe kárpátaljai magyar
honfitársainkat.
Ukrajnának tiszteletben kell tartania és végre
kell hajtania a területén élő őshonos nemzeti közösségek egyéni és
közösségi jogait garantáló kötelező európai normákat, amelyeket nemcsak a
jogtipró oktatási és nyelvtörvénnyel, hanem a nemzetiségek, köztük a
kárpátaljai magyarok szisztematikus és beolvasztási célzatú elnyomásával
is megszeg.
Az orosz-ukrán fegyveres konfliktus kívánatos
mielőbbi befejezése kapcsán csak olyan megoldás fogadható el magyar
szempontból, amely megfelelő garanciákkal biztosítja az Ukrajna
területén kisebbségben élő minden nemzeti közösség, így a kárpátaljai
magyarok számára az önrendelkezést. Ukrajna addig nem lehet tagja az
EU-nak és a civilizált európai nemzetek közösségének, amíg ezt nem
biztosítja.
Különösen lényeges most a felelős országvezetés
nemzeti függetlenséget védeni kívánó és békét megőrizni akaró
erőfeszítéseinek össznemzeti támogatása – indokolt esetben a jobbító
szándékú kritika jogát gyakorolva – politikai beállítottságtól
függetlenül, mivel a kormányzat az eddigiekben már bizonyította, hogy
eltökélt szándéka, terve, cselekvőképessége, társadalmi támogatottsága
és eszközei vannak a nemzet megvédésére.
Mindezen érvek alapján
joggal tűzhetjük ki célnak, hogy a gyermekvédelmi népszavazással
egyidejűleg április 3-án tartandó választáson nem engedhetjük át a
hatalmat nemzetrontó erőknek, mert annak a magyarságra nézve végzetes
következményei lennének!
Az április 3-i népszavazáson pedig négy
nemmel parancsolhatunk megálljt mi, normalitáspárti polgárok a
genderlobbi kártékony támadásának. A sorosista-globalista balliberális
koalíció e közben sunyi módon érvénytelen szavazatra buzdít, aljas
szándékaikat ebben a körben sem vállalják fel, de ez ne tévesszen meg
senkit.
Kérek mindenkit aki ezt olvassa, küldje tovább és
próbáljon szerezni legalább még egy embert annak érdekében, hogy a
nemzeti kormányzást hatalomban, a balliberális koalíciót pedig hatalmon
kívül tarthassuk!
Isten óvja és vezesse Magyarországot!
Nem engedünk a magyarok jogaiból!
Szabadságot Budaházyéknak!
Honfitársi üdvözlettel:
Dr. Gaudi-Nagy Tamás ügyvéd,
a Nemzeti Jogvédő Szolgálat (www.njsz.hu) ügyvezetője
Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek
0 Megjegyzések