A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Van véleménye az adóhivatalról? Most elmondhatja…


Jó a véleménye a NAV tájékoztatási felületeiről, vagy ellenkezőleg, kifejezetten rossz? Online közvélemény-kutatás formájában most maga a hatóság kéri, hogy minél többen osszák meg a tapasztalatukat a szervezettel – számolt be róla a Médiapiac.com.


„Az online kérdőívet a NAV honlapján, az Ossza meg velünk véleményét! menüpontban találhatják meg az érdeklődők április végéig” – mondta a lapnak az adóhivatal szóvivője. Kis Péter András közlése szerint a pár perc alatt kitölthető kérdőív arra szolgál, hogy a NAV felmérje: az ügyfelek elégedettek-e a hivatal központi honlapjával, az elektronikus ügyintézésre szolgáló úgynevezett eBEV-portállal és a telefonos ügyfélszolgálattal. „Az adóügyekben alapvető szerepe van a helyes információknak, a részletek rendkívül fontosak lehetnek. A NAV ezért jó ideje arra törekszik, hogy pontosan, ugyanakkor közérthetően fogalmazzon a különféle közléseiben. A mostani felmérés tulajdonképpen ez ügyben is visszajelzést adhat” – mondta Kis Péter András.

„A hivatal kommunikációjában – folytatta – központi szerepe van a Nav.gov.hu címen elérhető fő honlapnak, ezért is kíváncsi a szervezet arra, hogy

👉 a mostani weblapot megfelelőnek, vagy éppen elavultnak tartja-e a nagyközönség. A kérdőíven anonim módon lehet véleményt formálni például arról, hogy átlátható, korszerű és informatív-e a NAV internetes és telefonos tájékoztató-rendszere, vagy éppen ellenkezőleg.


A válaszok nyilvánvalóan fontosak, az általános következtetéseket a hivatal felhasználja a jövőbeni fejlesztéseihez” – jegyezte meg a szóvivő.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések