A McDonald's egyesült államokbeli láncánál egyre nagyobb hiány mutatkozik egyes alapanyagokból, amelyeket a Scott Travis rapper nevével fémjelzett menü elkészítéséhez használnak fel.
A Business Insider beszámol arról, hogy
A RAPPERREL KÖTÖTT MEGÁLLAPODÁS OLYAN SIKERES A GYORSÉTTEREMLÁNC SZÁMÁRA, HOGY A HÚSPOGÁCSA, A SZALONNA, A HAGYMA ÉS A SALÁTA HIÁNYA MIATT SZÁMOS ÉTTERMÜKBEN HAMAROSAN KIFOGYNAK A MENÜHÖZ TARTOZÓ BURGEREKBŐL.
A Scott Travis menü sajtburgert, barbecue szószos sültkrumplit és Sprite üdítőt tartalmaz.
A cég ezért közvetlen felügyelete alá vonta a beszállítói láncokat, hogy azoktól a szükséges alapanyagok minél előbb eljussanak franchise-partnereikhez, akik az Egyesült Államokban a McDonald's éttermek 95 százalékát üzemeltetik.
Az étteremlánc igen sikeresen használja ki azt, hogy Travis rendkívül népszerű főként a fiatalabb korosztályok körében. Ezt a generációt, azaz a 34 év alattiakat egyre nehezebb megszólítani. A médiához való viszonyuk nagyban különbözik az idősebb korosztályokétól, nagyobb hatással vannak rájuk a különböző reklámajánlatok, emellett nagyon szorosan kötődnek a közösségi médiához és a barátaikhoz.
Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek
0 Megjegyzések