A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

A diszpécser nem vette komolyan az aggódó anyuka telefonhívását: szörnyű tragédia lett a vége

Nem hívott mentőt a diszpécser a beteg kisfiúnak, másnapra elhunyt a négyéves kisgyerek.

Meghalt egy négyéves kisfiú, miután az anyukája hiába hívta a segélyhívó számot, a diszpécser nem vette komolyan a nő aggódását, és nem hívott ki hozzá mentőt. A 28 éves liverpooli anyuka, Sherry Keane 2016 nyarán tárcsázta a központi számot, miután a kis Jaydan-Lee-n kiütések jelentek meg, hányt, fáradt volt és légzési nehézséggel küzdött.

A nő elmondása szerint a dicspécser nem hallgatta meg a panaszát, és bunkón viselkedett vele, ráadásul nem jól mérte fel a kisfia állapotát. Nem hívta ki hozzájuk a mentőt sem, a kisfiú másnap életét vesztette.

A diagnózis szerint Jayden agyhártyagyulladást kapott, azonban az életét meg lehetett volna menteni, ha időben kap kezelést. A felháborodott anyuka beperelte az egészségügyi szolgálatot, majd kompenzációt kapott az eset miatt. A tragédia ellenére a diszpécsert nem rúgták ki, sőt, ugyanúgy folytathatta a munkáját, mintha mi sem történt volna - írja a Daily Star, amit a Ripost szúrt ki.

„Undorító, hogy kapott még egy második esélyt. Az én fiam viszont nem kaphatott még egyet, és azért halt meg, mert a dicspécser nem végezte jól a munkáját" - kommentálta a történteket az anyuka.

Belföld ➤ Külföld ➤ Sport ➤ Gazdaság ➤ Kultúra ➤ Bulvár ➤ Életmód ➤ Receptek

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések