Powered by Jasper Roberts - Blog

5 trükk az egész napos hatékonysághoz az otthoni munkavégzés idejére

Otthonról dolgozni nem is olyan egyszerű, mint azt először gondoltuk. Az íróasztalunk mögül látjuk a kényelmes kanapénkat, a pihe-puha ágyunkat, a kedvenc könyvünket a polcon. 

Nagyon nehéz ellenállni a csábításuknak, főleg mikor már fogyni kezd az energiánk és nehezebben koncentrálunk a munkára. Ezeknek az ételeknek a segítségével növelhetjük a produktivitásunkat.

Zöldtea

Mikor már nehezen megy a koncentráció, a legjobb megoldás meginni egy zöldteát. Betegségeket megelőző jótékony hatásainak megismerésével számos kutatás foglalkozik, de ki gondolta volna, hogy még a munkában is segít?

Gyümölcsök és zöldségek

Mondanunk sem kell, hogy mind tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Csak jót tehetünk a szervezetünknek, ha munka közben fogyasztunk belőlük. Segítenek kreatívnak maradni, még a boldogságérzetünket is növelhetik.

Olajos halak

Tartsuk meg a pozitivitásunkat az omega-3-ban és zsírsavakban gazdag makréla, lazac vagy pisztráng húsával. Serkentik az agy működését és segítenek megőrizni aktivitásunkat. Ráadásul ha ezeket az irodában fogyasztjuk, munkatársaink nem néznek ránk jó szemmel.

Teljes kiőrlésű gabonák

Az otthoni munka során fontos szüneteket tartani. Arra is oda kell figyelni, hogy ezek a kis szünetek, ne változzanak hosszú semmittevéssé. Fogyasszunk zabot, teljes kiőrlésű rozst vagy búzát tartalmazó élelmiszerket. Ezek segítségével a pihenőnk alatt sem csökken az energiaszintünk, mégis segítenek hatékonynak maradni.

Csoki és kakaó

Nem csak energiával töltenek el, a nyugodtságérzetünket is növelhetik. A nap végén ne féljük megjutalmazni magunkat egy kis édességgel, ezzel is magunkon segítünk.

0 Megjegyzések