Mint az kiderült a Forbes egyik cikkéből, az 54. Super Bowl két legnagyobb sztárfellépője, Jennifer Lopez és Shakira ingyen mentek show-t csinálni, egészen pontosan egy dollárt sem kaptak a buli miatt.
Az Amerikai Futball Szövetségnek így tehát mindössze a show közel 100 millió dolláros költségét kellett állnia, amely persze, nem volt olcsó mulatság, átszámítva több mint 30 milliárd forintba fájt a 15 perces Halftime Show.
Érdekesség, hogy évekkel korábban Beyoncé és Bruno Mars is belegyezett, hogy nincs fizetség, és nem véletlenül: egy ilyen szintű reklámnak több száz millió ember előtt nagyobb értéke van.
Marc Ganis, a Sportscorp tanácsadó cég elnöke megmagyarázta: „Hajlandóak ingyen fellépni, sőt, még hozzájárulnak a költségekhez is a lemezkiadók segítségével. Hatalmas a show elérése, és még a legnagyobb neveknek is jól jön az önpromózás. A halftime show a legnagyobb promóciós lehetőség egy előadónak”.
(24.hu)
0 Megjegyzések