A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Kiderült: ezért állhatott bele Schobert Norbi a nyilatkozatháborúba

Végigsöpört a közvéleményen Schobert Norbi megosztó véleménye, ám kiderült, a fitneszgurunak igencsak szüksége volt a közösségi oldalon megjelenő, nagy nyilvánosságot biztosító videóra: jelentős veszteséget termelnek a cégei.

Miután a cégének 2014-től 2016-ig tartó tőzsdei kalandja teljes kudarc lett, azt ígérte, megújítja az Update Lowcarb márkát. Célként azt határozta meg, hogy 2017-ről 2018-ra „az Update megduplázza magát”. Nem sikerült: a nettó árbevétel 914 millióról 875 millió forintra esett, és 2018-at 59 millió forint mínuszban zárta a Norbi Update Lowcarb Zrt. – nézett utána a cégadatokban a hvg.hu A saját nevét is visszatette a cégelnevezésbe: 2018-ban Norbi Update Lowcarb Zrt.-ről Update Lowcarb Zrt.-re változtatták a nevet, de tavaly májusban a „Norbi” visszakerült az elnevezésbe.

A reformtáplálkozás úttörőjének tartott Norbihoz az Opten cégadatai szerint 13 vállalat kötődik, de ezek közül három kivétellel egyik sem működik, vagy megszűnt már, vagy épp most van felszámolás, illetve kényszertörlés alatt. A működők közül az Update Lowcarb végez valóban munkát.

Egyedűl közös családi cégük, a Alakreform Kft. nyereséges, amelyet Rubint Réka irányit, ám ennek 40 milliós osztaléka sem ellensúlyozta teljesen a Norbi Update Lowcarb 59 milliós veszteségét.

Mint megírtuk, Schobert Norbi kényes témát boncolgatott a Facebookon élő videójában: a nők és férfiak szexualitása közötti különbséget magyarázta, amiből azt a következtetést vonta le, hogy a nők felelősek azért, ha egy házasság tönkremegy.

Azóta celebek és politikusok is keményen nekimentek Norbi nyilatkozatának, méltatlannak tartották a mondatait, illetve keményen bírálták a fitneszgurut.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések