A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Inkább a minőségre fog adni a Google reklámblokkolója

Továbbra is tervezi a Google, hogy beépítettet reklámblokkolót adjon hozzá a Chrome böngészőjéhez, de ez a Wall Street Journal cikke szerint inkább a böngészési élményt biztosító funkció lesz, hasonlóan azokhoz, amelyek megakadályozzák pl. az ablakok kéretlen felugrálást, vagy amelyek figyelmeztetik a felhasználót a veszélyes webhelyekre.
Mint azt a a tőzsdei lap cikke nyomán a Tech Crunch szakportál fogalmaz, a techcég felvette a kapcsolatot kiadói partnereivel, hogy tisztázzák az új rendszer működési körülményeit, és azért is, hogy biztosítsák számukra azt, hogy a már meglévő hirdetéseiket  az új kiegészítővel kompatibilissé tegyék.

Úgy tudni, ezek a vállalatok fél évet kaptak a felkészülésre, és a tesztelésre, ezért valószínűleg csak ősz körül fog megjelenni a Google saját adblockere. Ha beizzítják a kiegészítőt – ami nem is annyira kiegészítő lesz – akkor a megfogalmazás szerint minden olyan honlap, ami a Jobb Reklámokért Koalíció által feketelistára tett reklámokat futtatja, nem lesz megjeleníthető.

Kérdés, hogy ez mekkora ellenállást fog szülni azok részéről, akik ilyen-olyan okok miatt nem fognak csatlakozni a reklámkoalícióról.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések