Igényeljen Napi Újság tagsági kártyát és tegyen szert velünk egy kis mellékes jövedelemre. Töltse ki a kártya igénylólapot ide kattintva.

Az Amazon és a Meta sem támogatja tovább az amszterdami Pride fesztivált


Kiáll az amszterdami Pride fesztivál támogatóinak sorából az Amazon, és a Facebook anyavállalata, a Meta. Az Amazon holland szóvivője szerint a döntés már két évvel ezelőtt megszületett, hivatalosan szponzori tevékenység idén ér véget. 

Az Amazon és a Facebook anyavállalata, a Meta nem támogatja tovább az amszterdami Pride fesztivált – számolt be kedden a Dutchnews hírportál a cégek és a szervezők közlését idézve. 

Az Amazon holland szóvivője nyilatkozatában elmondta, hogy a cég úgy döntött, más marketingtevékenységre összpontosít, a döntés már két évvel ezelőtt, 2023-ban megszületett, a szervezők közlése szerint idén ér véget hivatalosan a szponzori tevékenység – adta hírül az MTI. 

A Meta sem vesz részt az augusztus 2-án megrendezésre kerülő felvonuláson, és nem kívántak válaszolni a sajtó megkereséseire, azonban a fesztivál szervezői megerősítették, hogy a Facebook is megszüntette a támogatást. 

A szervezők szerint többek között az ING, a Heineken, a PwC és a KLM légitársaság részt vesz az augusztusi rendezvényen.

A Pride Amsterdam szóvivője, Martijn Albers szerint számos vállalat küzd azzal, hogyan igazodjon el az Egyesült Államok megváltozott politikai klímájában.

Sok céget megráz az a határozott visszalépés, amely az Egyesült Államokból érkezik – fogalmazott.

Donald Trump elnök idén kezdődött vezetése alatt az amerikai kormányzat a korábbinál szigorúbb álláspontra helyezkedett a sokszínűségi, egyenlőségi és befogadási politikákkal szemben. Betiltották például a szivárványos zászlót hivatalos eseményeken, és a kormányzati dokumentumokból eltávolították az olyan kifejezéseket, mint a „non-bináris” vagy a „gender”.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések