2023-ban az RTL és a TV2 csatájában úgy tűnik, hogy az utóbbi dominál.
Idén a két nagy kereskedelmi adó harcából egyértelműen a Nagy Ő-t, a Kőgazdag fiatalokat, a Séfek séfe címet viselő főzős tehetségkutatót, vagy éppen a Sztárban sztár leszek produkciót futtató csatorna jön ki győztesen.
Az esték kétharmadában biztosan a fiatal felnőttek körében.
A Telex ugyanis arról ír, hogy a friss nézettségi adatok szerint a Tóth Gabit és Krausz Gábort, de még Majoros Pétert is a soraiban tudó vállalat ekkora arányban győzedelmeskedik.
A hírek szerint az RTL-nek eddig leginkább csak a Nyerő Páros jött be a formátumok közül. Pedig lement már A Konyhafőnök és ezerrel pörög hétköznap esténként a Survivor is. 2024-ben lehet némi fordulat, ugyanis a német székhelyű médiavállalozás megszerezte a Bajnokok Ligája közvetítésének jogát, ami mindent boríthat.
Az ősz azért némileg kiszámíthatatlannak látszott. Az RTL a korábban szombat este taroló számító X-Faktor helyett a The Voice-t indította el már augusztusban. Egy héttel a fő rivális Sztárban sztár leszek! előtt.
Az első héten még jól is szerepelt az új tehetségkutató Curtisékkel. De szeptemberben a TV2 néhol kiemelkedő számokat hozó szórakoztató műsora már minden egyes alkalommal előzte a kiemelt célcsoportban a Voice-t – írja a Telex.hu.
Így jutottunk el az októberhez. A hosszú elemző cikkben is kiemelték, hogy a mindkét cég új formátumokkal támadta meg a nézőket. A TV2-n elindult a Nagy Ő például Jákob Zoltánnal, míg az RTL a Nyerő Páros indította harcba a nézők hétköznapi figyelméért.
A párcsatás műsor Sebestyén Balázzsal hozza a kötelezőt és amit elvár tőle a szakvezetés. A műsor hétfőtől csütörtökig rendre megverte a Séfek séfét. Szinte az összes adás a heti toplista elejére került az összesítés szerint.
Összességében eddig úgy állunk 2023-ban, hogy a tavalyi évvel ellentétben, amikor az RTL az esték 63 százalékát nyerte meg főműsoridőben, idén október elején épp fordított helyzet. A lap azt írja, a TV2 vitte eddig az idei esték 66 százalékát.
0 Megjegyzések