Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM – ismerteti az Energiaügyi Minisztérium (EM).
A szaktárca közölte, az energiakereskedelmi
társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit
is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében. Mint arról
beszámoltunk, az ügyfelek tájékoztatására ezen kívül nemrég
videósorozatot is indítottak, amiből kiderül, hogyan számolja az MVM a
rezsiköltséget.
Az Energiaügyi Minisztérium kiemelte, hogy a
kormány az átlagfogyasztásig fenntartott rezsicsökkentéssel védi a
magyar családokat a szankciós energiaáraktól. Az egyetemes
szolgáltatásban fogyasztók így továbbra is a legolcsóbban jutnak
földgázhoz, és a második legalacsonyabb áron áramhoz Európában.
Az
EM kifejti, az MVM az előző évek átlagos megkereséseihez optimalizálta
ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását. A lakossági
energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az
elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt. A többletigények miatt, a
kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett.
Harmadával növelik az ügyfélszolgálatos munkaerőt
A
cég jövő februárig három ütemben csaknem harmadával növeli
ügyfélszolgálatos kollégái létszámát. Az új munkatársak az
energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több
hétig tartó oktatásban vesznek részt. A vállalat a várakozók kényelmét
fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában
biztosít ingyenes wifi-szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék,
meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.
Az MVM az
MTI szerint szélesebb körben biztosít online ügyintézési lehetőségeket,
és gyorsította a folyamatokat. Az energiaszolgáltatás újdonságait
bemutató weboldalon árkalkulátorok, számlamagyarázók, kisfilmek és
folyamatosan frissített kérdések-válaszok segítik naprakész
információkhoz jutni az érdeklődőket. Hasznos ismereteket tartalmaznak a
számla mellett kiküldött tájékoztató levelek és számlamagyarázó anyagok
is.
Már egy hónapra előre lehet időpontot foglalni az
ügyfélszolgálati irodákba. Az online felületen és a mobilalkalmazásban
azonnal hozzáférhető az éves fogyasztás mértéke, vagy néhány
kattintással módosítható a földgáz fogyasztási profil.
0 Megjegyzések