Egyesült a közösségi média két nagy óriása, miután nemrég a Facebook 400 millió dollárért felvásárolta a képek tárolására alkalmas fájlformátumának (GIF) legnépszerűbb szolgáltatóját, a Giphy-t, tudta meg az Axios.
Habár a két vállalat már a koronavírus-járványt megelőzően is tárgyalt arról, hogy szorosabb partneri kapcsolatot alakítsanak ki, a Facebooknak nemrég sikerült jóval méltányosabb áron felvásárolni a gif-szolgáltatót. A Giphy értékét ugyanis míg legutóbb még 600 millió dollárra becsülték és a 2013-as megalakulása óta több mint 150 millió dollárnyi befektetést kapott, a Facebook végül 400 millió dollárért, azaz kb. 131 milliárd forintért vásárolta fel a céget.
A Giphy közleményéből kiderült, a vállalat az alkalmazottaikkal együtt hamarosan beolvad az Instagram csapatába, és céljuk az lesz, hogy a felhasználók számára megkönnyítsék a gif-használatot az applikációban - írja a Mashable, hozzátéve: érdekes lesz azt is látni, hogy a felvásárlás után hogyan alakul a Giphy kapcsolata a többi szolgáltatóval és online platformmal, így például a TikTokkal vagy a Twitterrel.
Habár a két vállalat már a koronavírus-járványt megelőzően is tárgyalt arról, hogy szorosabb partneri kapcsolatot alakítsanak ki, a Facebooknak nemrég sikerült jóval méltányosabb áron felvásárolni a gif-szolgáltatót. A Giphy értékét ugyanis míg legutóbb még 600 millió dollárra becsülték és a 2013-as megalakulása óta több mint 150 millió dollárnyi befektetést kapott, a Facebook végül 400 millió dollárért, azaz kb. 131 milliárd forintért vásárolta fel a céget.
A Giphy közleményéből kiderült, a vállalat az alkalmazottaikkal együtt hamarosan beolvad az Instagram csapatába, és céljuk az lesz, hogy a felhasználók számára megkönnyítsék a gif-használatot az applikációban - írja a Mashable, hozzátéve: érdekes lesz azt is látni, hogy a felvásárlás után hogyan alakul a Giphy kapcsolata a többi szolgáltatóval és online platformmal, így például a TikTokkal vagy a Twitterrel.
0 Megjegyzések