2012 óta az Európai Unió több mint 16 millió eurót (körülbelül 5,2 milliárd forintot) biztosított országai számára a tömegközlekedés fejlesztésére. Ennek ellenére semmilyen számottevő változás nem történt.
Az ingázók továbbra is inkább választják autóikat a tömegközlekedéssel szemben, noha a forgalmi torlódások miatt a városközpontokba egyre hosszabb az utazási idő – mondták szakértők a The Guardiennek.
„Gyakran kihívást jelent a polgárok meggyőzése, hogy autójuk kényelmét hátrahagyják, és inkább utazzanak tömegközlekedéssel. Noha a városok számos kezdeményezést hajtottak végre a tömegközlekedés minőségének és mennyiségének növelése érdekében, a személygépkocsik használatában nem történt jelentős csökkenés" – jelentette be az ECA.
Az Európai Számvevőszék összesen 88 várost látogatott meg Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, és Németországban, és 15, az Unió által támogatott projektet értékelt. A megfigyelés szerint autóval még mindig egyszerűbb a külvárosból a központokba jutni, de ez jóval több gázt juttat a levegőbe, amely növelheti a már így is veszélyes üvegházhatást.
Mint kiderült, Madridban, Barcelonában, és Hamburgban sokkal kevesebb olyan terület van most, ahova a város külső részéből autóval csak 30 perc eljutni, mint 2012-ben volt. Ez azt jelenti, hogy növekedtek a forgalmilag kritikus helyek ezekben a városokban, ám ez a helyzet kevésbé tükröződik már Palermóban, Varsóban, Nápolyban és Lipcsében.
További hírek:
Az ingázók továbbra is inkább választják autóikat a tömegközlekedéssel szemben, noha a forgalmi torlódások miatt a városközpontokba egyre hosszabb az utazási idő – mondták szakértők a The Guardiennek.
„Gyakran kihívást jelent a polgárok meggyőzése, hogy autójuk kényelmét hátrahagyják, és inkább utazzanak tömegközlekedéssel. Noha a városok számos kezdeményezést hajtottak végre a tömegközlekedés minőségének és mennyiségének növelése érdekében, a személygépkocsik használatában nem történt jelentős csökkenés" – jelentette be az ECA.
Az Európai Számvevőszék összesen 88 várost látogatott meg Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, és Németországban, és 15, az Unió által támogatott projektet értékelt. A megfigyelés szerint autóval még mindig egyszerűbb a külvárosból a központokba jutni, de ez jóval több gázt juttat a levegőbe, amely növelheti a már így is veszélyes üvegházhatást.
Mint kiderült, Madridban, Barcelonában, és Hamburgban sokkal kevesebb olyan terület van most, ahova a város külső részéből autóval csak 30 perc eljutni, mint 2012-ben volt. Ez azt jelenti, hogy növekedtek a forgalmilag kritikus helyek ezekben a városokban, ám ez a helyzet kevésbé tükröződik már Palermóban, Varsóban, Nápolyban és Lipcsében.
További hírek:
- Már biztos: egy BL- és egy El-meccs is zárt kapus lesz a koronavírus miatt
- Koronavírus - A Palesztin Hatóság területén is megjelent a vírus, bezárták a szállodákat
- Szigorúbb fellépésre van szükség a szemetelőkkel szemben
- Négyen kapnak Kristián-díjat kap az idei Febiofest filmfesztiválon
- A médiatanács vizsgálatot indít Niedermüller Péter kijelentése miatt
0 Megjegyzések