Az E.ON bejelentése a koronavírus miatt: bezárnak az ügyfélszolgálatok

Az áram- és gáztársaság ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az ügyfeleik és munkatársaik egészségének megőrzése érdekében. Az ügyfelek hétfőtől online vagy telefonon intézhetik a különböző ügyeiket.

Az E.ON mindent elkövet annak érdekében, hogy korlátozzák a koronavírus-fertőzést, így emiatt a döntés visszavonásáig felfüggesztik a személyes ügyintézést. A társaság kiemeli, hogy jelen helyzetben biztonságosabb az ügyeket digitális úton vagy telefonon intézni.

Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be vagy regisztráljanak az online ügyfélszolgálatukra (www.eon.hu/ugyintezes), ahol kényelmesen el tudják intézni a felmerülő problémáikat.

Továbbá a társaság kéri ügyfeleit, hogy a telefonos elérhetőségeiket csak sürgős esetben terheljék az elhúzódó várakozási idő elkerülése végett. Ebben az időszakban az E.ON nem kapcsolja ki az áramot tartós számlatartozás miatt, ezzel is biztosítva azt, hogy minden ügyfél számára elérhető legyen a villamosenergia-ellátás. 
 
További hírek:

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések