Az amerikai Fox tévécsatorna letiltott egy abortuszellenes reklámot a Super Bowl döntőjében. Vegán ételeket reklámozó transzvesztitákat viszont biztosan láthatnak az amerikai tévénézők a vasárnap esti focidöntő alatt. A szivárvány színeiben virágzik tovább az ideológiai egyhangúság 2020-ban.
Az amerikai futballbajnokság döntője az USA legnézettebb televíziós műsora. Emiatt a Super Bowl a televíziós reklámok nagy fesztiválja is egyben, amelyre külön készülnek a cégek. És a nagy közönségelérés (kb. 100 millió tévénéző) miatt nem meglepő, hogy ezek a reklámok hemzsegnek a posztmodern liberális társadalmi üzenetektől: A migráció pozitív hatásai, a hagyományos udvarlás miatt a fiatalokban bűntudatot ébresztő #metoo, vagy a transzneműség nagyszerűsége.
“Te jó ég, ennek még ver a szíve!”
Nem férnek viszont bele a képbe a nyugati népesség egyik nagy születésszabályozójaként alkalmazott abortusz ellenzői.
A Faces of Choice nevű keresztény szervezetet azért hozták létre, hogy felhívja a figyelmet arra a több ezer(!) Amerikában élő emberre, akik magzatként valamilyen isteni csoda folytán túlélték a saját abortuszukat.
Az ilyen traumát átélt édesanyák rendre könnyek között mesélik el, mennyire megbánták, hogy el akarták vetetni gyermekeiket.
Egyikük azt mondja, arról tájékoztatták a beavatkozás előtt az abortuszklinikán, hogy a 24 hetes magzat “csak egy szövetdarab”, nem fog érezni semmit az egészből. Ehhez képest a beavatkozás után húsz perccel az egyik műtéti asszisztens vette észre, hogy a szerves hulladékokat gyűjtő kukába dobott magzat még mozog.
“Te jó ég, ennek még ver a szíve!”
– kiáltott fel és rögtön szólt az orvosnak, aki megvizsgálta, majd inkubátorba tették a magzatot. Isteni csoda, hogy az illető egészségkárosodás nélkül túlélte az abortuszt. Ma neves építész, háromgyermekes családapa.
Több ezren vannak hozzá hasonló abortusztúlélők Amerikában és az ő hangjuk kíván lenni a Faces of Chocie nevű szervezet, amely kifejezetten a legnézettebb tévéműsorban akart néhány másodpercnyi felületet az általa képviselt nézetnek, ám életpárti kampányfilmjét betiltotta a Fox.
Pedig a kisfilm nem egy nyílt uszítás a magzatelhajtás-bizniszben érdekeltek ellen. Abortusztúlélők próbálnak a néző lelkiismeretére hatni benne:
“Nézz kérlek a szemembe és mondd, hogy nem érdemeltem volna meg az életet!”
A Faces of Choice az elmúlt hat hónapban folyamatosan győzködte a Fox csatornát, hogy engedjék műsorba a fenti, harminc másodperces reklámot, mindhiába. A hivatalos indok az volt, hogy akkora az érdeklődés a reklámoztatók részéről, hogy nincs szabad hely.
Néhány hete azonban a Fox bejelentette, hogy felszabadult néhány reklámhely a Super Bowl döntőjében. A Faces of Choice azonnal jelentkezett is, a Fox azonban azzal utasította el az abortusztúlélőket bemutató spotot, hogy ezeket a reklámhelyeket inkább azoknak tartják fenn, akik régóta támogatói a Foxnak, vagy a Super Bowlnak.
A szervezet úgy tudja, annak ellenére, hogy hivatalosan bejelentették, végül minden másodpercet eladtak, máig van szabad reklámidő a döntőre.
Biztosan adásba fog kerülni viszont a reformételeket gyártó Sabra rövid spotja. Ebben két nőnek öltözött transzvesztita férfi vegán ételeket eszik, miközben az egyikük egy rögbi sisakot próbál a fejére tuszakolni.
A Fox az egyetlen nagy amerikai tévétársaság, amely támogatja a nyíltan abortuszellenes Donald Trump elnök politikáját, emiatt sokaknak furcsa lehet, hogy nem engednek képernyőre egy abortuszt ellenző reklámot. Két dolgot azonban nem szabad figyelmen kívül hagyni.
Egyrészt a Foxot úgy, ahogy van, 2019 márciusában megvásárolta a Disney. A sokak szemében még mindig a klasszikus meséiről ismert cuki világcég mára a szélsőséges liberális nézetek egy fő szószólója lett. Legyen szó szuperhősös filmekről, a Star Wars legutóbbi részeiről, vagy akár a cég legújabb animációs filmjeiről, nyakig ülnek a politikai korrektség mételyében.
Másrészt a Super Bowl mindig is kicsit felette állt az azt sugárzó tévéállomásnak. Három nagy amerikai csatorna rotációban közvetíti az amerikai focidöntőt. Egyik évben a Fox, aztán az NBC, a CBS, majd megint a Fox és így tovább. Ráadásul a reklámokat egy felettük álló cég értékesíti, ami szintén azt sejteti, hogy nem a csatornáé az utolsó szó.
Ezzel persze nem akarom védeni a Foxot, de sajnos észre kell venni, hogy ekkora ellenszélben, ha talpon akar maradni, számolnia kell bizonyos járulékos veszteséggel. Ilyen lett most az abortuszellenes reklámfilm, amely 100 millió nézőhöz juthatott volna el.
Napnál világosabb, hogy a családbarát tévét felváltotta egy szexuális aberráció-barát média, amit jó lenne, ha végre mindenki észrevenne, mert ha csak szemet huny felette, azzal asszisztált öngyilkosságot követ el a nyugati társadalom.
Ami pedig az abortuszt illeti, az ügy érdekében az segítene a legtöbbet, ha minden édesanya rájönne végre, ha a magzatelhajtás mellett dönt, azzal nem a várandósságot szünteti meg, hanem meggyilkolja a saját gyermekét.
Forrás: Prizma.blogstar.hu
0 Megjegyzések