Hétfőn jelentette be a YouTube, hogy az új amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság irányelveinek megfelelően kezdi szabályozni a gyerekeket ábrázoló tartalmakat. Ez a változtatás a tartalomgyártókra is ki fog hatni, nem csak a platformra.
A változásokról a cég már október óta figyelmezteti a videósokat, miután a Google-nak 170 millió dollár büntetést kellet fizetnie a gyerekvédelmi törvények megsértéséért.
Az újítás miatt a tartalomgyártóknak egyértelműen fel kell tüntetniük, ha gyerekeknek szánt tartalmat töltenek fel. E mellett nem jelenhet meg célzott tartalmú hirdetés, a hozzászólások nem lehetnek elérhetőek és nem gyűjthetnek adatokat a gyerekeknek szánt videók megtekintőiről.
A YouTube Kids App továbbra is terjesztés alatt áll, a szülők szűrni és korlátozni tudják vele a gyerekeik számára elérhető tartalmat - írja a 24.hu.
0 Megjegyzések