A zöld- és okosváros koncepciójára tervezték az új szín és formavilágot, amelyben letisztult vonalak, kék és zöld színek lesznek. Az új arculat részleteiben már látható volt, most szakmai vitát is rendeznek róla és a nagyközönségnek is bemutatják.
A város nemcsak egy új logót, de egy új arculati kézikönyvet is bevezet. Ahogy azt Kiss János alpolgármester elmondta, ez egy jó apropó, hiszen szeretnék, ha egy új brand épülne Miskolc köré.
Természetes az, hogy egy-egy városnak szüksége van arra, hogy az éppen aktuális városi szándékot tükröző logóval és arculattal álljon elő, illetve ezt időszakonként le is kell cserélni. A célok változtak az idő múlásával, és ezeket az új célokat szeretnék tükrözni az új logóval.
Ahogy azt Kiss János elmondta, a rendszerváltás óta Miskolcról kialakult egy kép, amely véleménye szerint nem a valóságot tükrözi, szeretnék tehát megmutatni Miskolc valódi arcát.
Jeney Ákos, az arculat tervezője elmondta, egy stabil, erős és dinamikus logót szerettek volna létrehozni, amely az M betűre épül. Ez adta az alapformát a tervezéskor. A logó színeiről elmondta, a zöld és a kék jelenik meg benne a legerőteljesebben, utalva ezzel a város természeti adottságaira.
0 Megjegyzések