A NASA tudósának kezd elege lenni az összeesküvés elméletekből

David Morrison egy igazi NASA tudós, aki igazi bolygókat tanulmányoz, igazi felfedezéseket tesz a világűrben, és igazán elege van abból, hogy havonta megjelenik egy alaptalan teória, amikkel kapcsolatban a NASA-nak küldenek értelmetlen e-maileket.
A teóriák központjában legtöbbször az X-bolygó, vagy a Nibiru áll, ez állítólag egy fekete csillag, ami előbb-utóbb el fogja pusztítani a Földet, legalábbis a teóriagyártók szerint. Mondjuk szerintük már párszor meg kellett volna semmisülnie a Földnek, egészen pontosan 2003-ban, 2012-ben, aztán most szeptemberben és októberben is. A legújabb fejlemény, hogy most vasárnap is várható egy katasztrófa.

Az egész világvége para már annyira súlyos, hogy a NASA levelek százait kapja, és nem győzi nyugtatni a megrémült embereket.
Nincs ilyen bolygó, soha nem is volt, és valószínűleg soha nem is lesz.
Nyilatkozta Morrison, aki naponta legalább egy aggódó e-mailt kap a közelgő világvégéről, ezek általában így néznek ki:
Nagyon rémült vagyok és nem tudok aludni, és nem akarok meghalni.
Ha a NASA elutasítja az X-bolygó létezését, biztosan létezik. Ne hazudj!
Most szombaton vége lesz a világnak, menjek be dolgozni, vagy maradjak otthon a családommal?
És ez csak pár példa a rengeteg értelmetlen e-mailből. Morrison szerint az a legnagyobb probléma, hogy az emberek egy logikátlan dologra keresnek logikus választ. Nem értik, hogy semmilyen bizonyíték nincs az X-bolygó létezésére. Sajnos a teóriagyártók hírei túl gyorsan terjednek az interneten, és úgy néz ki, hogy David Morrison " videóit elég kevesen találják meg. Pedig ezekben már sokszor elmagyarázta, hogy semmilyen szupercsillag nem jelent ránk veszélyt.