Igényeljen Napi Újság tagsági kártyát és tegyen szert velünk egy kis mellékes jövedelemre. Töltse ki a kártya igénylólapot ide kattintva.

Molnár Ferenc Caramelt rejtegették a zamárdi szállodában

Páncélautót hozattak a szállodába, egy frissen elejtett vaddisznó kizsigerelésére kérték fel a hotel konyhafőnökét – számtalan meghökkentő, extrém kívánsággal álltak elő a vendégek a szálláshelyeken. Somogyban sem volt ez másként. A szallas.hu megvizsgálta az általános és különleges vendégigényeket. A felmérésben 321 szállásadó osztotta meg az elmúlt évben szerzett tapasztalatait.
Gyakran szembesülnek meglepő óhajokkal a szállásadók. A vendégek különleges kérései között találhatók romantikusok, mint például rózsaszirommal beszórni egy szállodai szobát. Ennél akadtak formabontóbb igények is. A legtipikusabbak a lánykérésekhez kapcsolódnak, de volt olyan szokatlan kívánság is, hogy októberben teremtsenek karácsonyi hangulatot. Mások tűzijátékot rendelnek, de akad, aki segítséget vár el a bevásárlásban, vagy különleges programokkal tűzdelt gyermekfelügyeletet szeretne. Egy fiatal férfi meztelenül akart meditálni egy hotel teraszán, a magányosan érkező urak pedig este hölgytársaságra vágynak. De vannak megrendítő kívánságok is: egy német család a nagybeteg kisfiuk álmát váltotta volna valóra, hogy vadlovakkal találkozhasson. 

A vendéglátók tapasztalatai alapján a tehetősebbek, illetve a hölgyek azok, akik az átlagnál jóval gyakrabban állnak elő különleges kéréssel. Somogyban leginkább a balatoni szállodákban történnek hasonló esetek.   

– Valóban vannak ilyenek, hogy mennyire számítanak meglepőnek, azt nem tudom. Egy szállodás életében ugyanis az a természetes, ha beköltözik egy vendég, akkor az összes gondja a miénkké válik – mondta Hoffmann Henrik, a Balatoni Turizmus Szövetség elnöke. – Ilyen alapon sok minden előfordulhat kérésként. Azt gondolom, hogy minél színvonalasabb egy hely, a szállásadónak annál különlegesebb óhajoknak is tudni kell megfelelni. Az azonban a világon mindenütt pénztárcafüggő, hogy bármilyen kívánság teljesíthető-e. 

 – A legmeghatóbb kérés egy törzsvendégünk, egy idős hölgy születésnapjához kapcsolódott. A lánya azt kérte, hogy a szobát lufikkal pakoljuk tele – mondta Góz Zsófia, a siófoki Prémium Hotel Panoráma egyéni értékesítője. – A pezsgők, különleges italok, torták, virágcsokrok bekészítése a szobába, a virágszirmok szétszórása elég gyakori.

Kiss Annamária a Hotel Wellamarin kommunikációs és marketing vezetője: 

–  A lánykérések intim, romantikus környezetének megteremtése jelenti a legnagyobb kihívást. Ezek közül az egyik legemlékezetesebb az volt, amikor vízben úszó gyertyák tömegét helyeztük el, különleges fényhatást keltve – mondta Kiss Annamária, a zamárdi Hotel Wellamarin kommunikációs és marketing vezetője. – A másik hasonló esetben a vendég azt kérte, hogy Molnár Ferenc Caramel adjon elő egy dalt a lánykéréshez. Izgalmas volt, hogy az énekest rejtegetnünk kellett a szállodában, hogy meglepetés legyen az előbukkanása, ugyanakkor a művész úrnak is voltak kívánságai, hogy szépen szólaljon meg, ezért a technikát is titokban kellett odavarázsolnunk.  

Jó szezon ígérkezik

Bizakodnak a balatoni szállodások: Hoffmann Henrik szerint emelkedett a kihasználtságuk és az árbevételük is több mint tíz százalékkal az tavalyi évhez viszonyítva. – Bízom benne, hogy az idei év első harmadában tapasztalt forgalomnövekedés töretlenül folytatódik – mondta optimistán a Balatoni Turizmus Szövetség elnöke. – Az az emelkedés, amely a Balatonra jellemző volt az elmúlt időszakban, stabilizálódni látszik, ezért könnyen hihető, hogy az idén még egy kicsit nagyobb is lehet a mértéke.

Forrás: sonline.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések