Igényeljen Napi Újság tagsági kártyát és tegyen szert velünk egy kis mellékes jövedelemre. Töltse ki a kártya igénylólapot ide kattintva.



Megszólalt a Heineken: Semmi közünk Azahriah-hoz


A Soproni szponzorként támogatta a Mi vagyunk Azahriah című filmet, azonban nem állt fenn közvetlen szponzori kapcsolatunk magával az előadóval – közölte a Magyar Nemzettel a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.

Mint hangsúlyozták, a film plakátján azért látható a Soproni logó, mivel a veszprémi Gyárkert nevű szórakozóhellyel állnak együttműködésben, nem magával az előadóval, és a Heineken Hungária portfóliójába tartozik a Soproni márka. 

Hisszük, hogy termékeink és a zene ereje abban rejlik, hogy képesek összekötni az embereket – világnézettől, politikai hovatartozástól függetlenül. Termékeinkkel az örömteli, együtt töltött pillanatokhoz kívánunk hozzájárulni, és támogatásainkkal is ezt a küldetést szolgáljuk: hogy életre szóló, közös élményeket teremtsünk, ne megosztottságot – fogalmaztak.

Mint arról portálunk beszámolt, Azahriah egy fideszeseket minősítő szöveget osztott meg, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezett több millió magyar polgárt.

Gyönyörűen süt a Nap, mert ő is tudja, hogy már csak az igazán szektás, értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglények maradtak, mint Fidesz-szavazók – fogalmazott Azahriah.

Az előadó hamar rájöhetett, hogy a közönsége jelentős részét vérig sértette, ugyanis törölte a sértő szöveget. Ha a 2024-es EP-választásokat, vagy épp a Voks 2025 kampányt vesszük alapul, több mint kétmillió magyar embert nevezett mentálisan visszamaradottnak.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések