Igényeljen Napi Újság tagsági kártyát és tegyen szert velünk egy kis mellékes jövedelemre. Töltse ki a kártya igénylólapot ide kattintva.

Fojtó, irritáló szag miatt kellett teljesen kiüríteni a budapesti Aquaworld élményfürdőt


Az Aquaworld vasárnap délután biztonsági okokból kiürítette a teljes komplexumot, miután vendégek fojtó, irritáló szagról panaszkodtak. A 2000 vendég között riadalom alakult ki, de a hatósági vizsgálat megállapította, hogy egy aeroszolspray nem rendeltetésszerű használata okozta a problémát.

Július 20-án, vasárnap délután 4 órakor az Aquaworld élményfürdő beltéri részét teljes egészében kiürítették biztonsági okokból, és csak a strand maradhatott nyitva. A fürdőben mintegy 2000 vendég tartózkodott, amikor a földszinti férfimosdó környékén fojtó, irritáló szagra panaszkodtak a látogatók.

A bejelentések után azonnal életbe lépett a vonatkozó biztonsági protokoll. A fürdő teljes területét átvizsgálták, miközben az érintett területet átszellőztették. A helyszínre vonultak tűzoltók, rendőrök, mentősök és speciális méréstechnikai felszereléssel rendelkező szakemberek is, akik alaposan megvizsgálták a területet.

Az esetről az Index egyik olvasója is beszámolt lapunknak, aki azt írta, hogy klórgázszivárgás miatt kellett kiüríteni a létesítményt, azonban sem klórgáz-, sem más veszélyes anyag jelenlétét nem igazolták műszeresen.

Egy vendég miatt kellett kiüríteni az élményfürdőt

A belső vizsgálat megállapította, hogy egy vendég okozta a problémát, aki valószínűleg aeroszolterméket – dezodort vagy fertőtlenítőt – használt szabálytalanul mosdóban. Ez okozta a kellemetlen tüneteket és a fojtó szagot.

Az Aquaworld hangsúlyozta, hogy senki nem sérült meg az incidensben. Azokat a vendégeket, akik tüneteket tapasztaltak, a mentősök megvizsgálták.

A hatósági levegőminőség-vizsgálatot követően a fürdő este 17:50-kor ismét megnyitotta kapuit a vendégek előtt. Az Aquaworld külön köszönetet mondott vendégeinek a kialakult helyzetben tanúsított fegyelmezett hozzáállásért, együttműködésért és türelmükért.

Az Aquaworld lapunknak elmondta, hogy az esemény miatt kárba veszett időért kompenzációban részesülnek azok a vendégek, akik jogosultak rá. Már 200-an kaptak kompenzációt, és folyamatosan zajlik az igények elbírálása.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések