Igényeljen Napi Újság tagsági kártyát és tegyen szert velünk egy kis mellékes jövedelemre. Töltse ki a kártya igénylólapot ide kattintva.

Kultikus magyar üdítő tér vissza a polcokra, a legendás kedvenc


A hazai üdítőital-gyártás újabb mérföldkőhöz érkezett, miután a Márka Üdítőgyártó Kft. megszerezte a legendás Traubisoda gyártási és forgalmazási jogait.


A magyar üdítőital-történelem egyik legismertebb szereplője, a Traubisoda 2025-ös visszatérése nem csupán nosztalgiahullámot indíthat el, hanem jelentős gazdasági potenciált is hordoz magában. Tállai András, az Agrárminisztérium élelmiszergazdaságért és agrárszakképzésért felelős államtitkára az ünnepélyes gyártósori újraindításon emlékeztetett arra, hogy „a Traubisoda az 1970-es és 1980-as évek egyik legkedveltebb üdítőitala volt, amely generációk számára jelentett felejthetetlen ízélményt”.

A több mint 3 milliárd forintos állami támogatással megvalósult beruházás eredményeként Felsőlajoson 6 hektáros területen korszerű gyártóbázis jött létre, ahol 14 000 négyzetméteren folyik majd a termelés és raktározás.

Modern technológia, tradicionális ízek

A Márka Üdítőgyártó különös figyelmet fordít a fenntarthatóságra és a környezetbarát csomagolási megoldásokra, miközben kizárólag hazai beszállítóktól szerzi be az alapanyagokat. Az újraindított termékcsalád három változatban kerül a boltokba: a klasszikus szőlő mellett megjelenik a cukormentes Traubisoda Zéró és egy kékszőlő ízesítésű variáns is.

Pécskövi Tibor, a százszázalékos magyar tulajdonban lévő vállalkozás tulajdonos-ügyvezetője hangsúlyozta, hogy cégük tudatosan törekszik a magyar márkák integrálására. „Kiemelt célunk volt, hogy a Márka és a Gyöngy után egy újabb tradicionális magyar üdítőital-brandet vezessünk vissza a piacra”, nyilatkozta a vezető. A vállalat jelentős gyártási kapacitással rendelkezik, évente 290 millió palack előállítására képes, valamint 174 munkavállalónak biztosít megélhetést.

Posted by Márka üdítő on Tuesday, March 18, 2025

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések