A népszerű darált kávéval a jövőben már nem a megszokott formában találkozhatunk az élelmiszerüzletekben.
A jellegzetes sárga csomagolásról ismert termék brandje megszűnik, helyét az Eduscho Family veszi át. A változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit: a cég a százéves múlttal rendelkező Eduscho brand alá helyezi át a terméket.
Fontos hozzátenni: bár a csomagolás megújul, a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók – írta meg a Mindmegette.hu.
A száz éves múltra visszanyúló Eduscho márkát 1924-ben alapított Eduard Schopf. A márkát 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo.
Azóta erős a jelenléttel bír Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik, ugyanis az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut még Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza.
0 Megjegyzések