A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Kiderült, mennyi pénzt kereshet Palvin Barbara egy poszttal az Instagramon


Oldalának értéke szinte felfoghatatlan. 

Nem csupán modellként, de az Instagram-oldalával is rengeteg pénzt keres Palvin Barbara. Az Egyesült Államokban élő szupermodell közösségi oldala több mint 20,4 milliós követőtáborral bír, lekörözve ezzel a legnépszerűbb influenszerek listáján második helyre kerülő Vajna Tímeát a maga 2,4 millió követőjével, majd Dzsudzsák Balázs jön a sorban 1,7 millió követővel, de Vasvári Vivien mindennapjait is sokan, több mint 1,1 millióan kísérik figyelemmel. 

Pár éve úgy becsülték, Palvin egyetlen posztja több mint 14 millió forintot ér, de az íratlan szabály szerint a közzétett bejegyzések értékét a követőtábor határozza meg, ami alapján a modell 20 milliót is elkérhet. Vagyonát egyébként 10 millió dollárra (3,4 milliárd forintra) teszik.

Általában az influenszerek akkora összegért raknak ki egy reklámposztot, ahány követőjük van. Itthon azért van ennek egy felső limitje, ami 4-500 ezer forint, ennél többet nem szoktak kérni a legtöbb követővel rendelkező influenszerek sem. Az Insta-sztorik ennek úgy a felét érik, a videók a poszt árában mozognak, de mondjuk egy Reels-videó már emeli az árat, ez a poszt értékénél 20-30 százalékkal drágább

magyarázta a Blikknek az influenszerekkel foglalkozó Social Guru tulajdonosa, Szabó András Csuti. 

„A 20 milliós követőszám hazai mértékkel szinte elképzelhetetlen. Ezek az oldalak általában kevesebb, de hosszabb távú együttműködésekkel mennek és az influenszerek alaposan megválogatják, milyen cégekkel dolgoznak együtt, hiszen fontos, hogy megőrizzék a hitelességüket. A számok mellett persze nem mindegy, hogy valaki pusztán csak influenszer-e vagy egyéb tevékenységéről is ismert a médiában. Itthoni viszonylatban ezt úgy tudnám szemléltetni, hogy Sebestyén Balázs például mindössze 455 ezer követővel rendelkezik, ám mégis az egyik legértékesebb influenszernek számít, mert nagyon jól cseng a neve, nehezen kapható a reklámokra, ráadásul minimális tevékenységgel éri el ezt a követőszámot” – részletezte a közösségimédia-szakértő.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések