A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Újabb Booking-botrány a láthatáron


Több szállásadó is arra panaszkodott a 24.hu-nak, hogy miközben átutalják a Bookingnak a jutalékot, a befizetett összeg nem jelenik meg a cégnél.

A holland Booking szállásközvetítő cég – miután azt látják a saját rendszerükben, hogy a szállásadó nem fizetett – elkezdi küldeni a felszólításokat a tulajdonosoknak, akadt olyan, aki már hármat is kapott. A lap beszélt olyan panziótulajdonossal is, akinek fel is függesztette a Booking a szálláshelyének reklámozását – és láthatóan ezzel nincsen egyedül.

Az egyik Facebook-oldalon sokan panaszkodnak a helyzetre, valaki azt írja: „Mindig utalva fizettem. Sosem volt gond. Augusztus óta pedig hónapról hónapra gyűlnek a kifizetetlen számláim. 2 hónapja írogatok nekik, küldöm a bizonylatokat, és semmi válasz. Most függesztettek fel.”

A 24.hu megkereste a céget, de napok óta nem kap választ a kérdésekre. A lapnak nyilatkozó egyik szállásadónak viszont sikerült beszélnie egy ügyintézővel, aki elmondta:

világszerte jelentkezett ez a probléma, arra pedig nem tudtak megnyugtató választ adni, hogy mikorra tudják orvosolni a helyzetet.

Egy szállodatulajdonossal is beszéltek, aki szintén találkozott a problémával, a szálláshelyüknek az értékesítését azonban nem függesztette fel a Booking: „Minket nem tiltottak le, elküldtük a felületen a befizetési bizonylatot. Kaptunk egy emailt, hogy nem fizettünk 2 hónapot. Nekünk van kapcsolattartónk, megkerestük, ő azt mondta, hogy küldjük el az utalási bizonylatot” – nyilatkozta a hotel vezetője.

Az egyértelmű, hogy a bizonylat elküldése nem jelent megoldást mindenkinek, viszont úgy tűnik, hogy a nagyobb szálláshelyek, amelyeknek van kapcsolattartójuk a Bookingnál, meg tudják oldani az ügyet – írja a 24.hu.

A legnagyobb nehézséget a beszámolók alapján az okozza, hogy a szálláshely-tulajdonosok nem tudják felvenni a céggel a kapcsolatot, a Booking hónapokig nem válaszol a szállásadók kérdéseire.
Hogy mennyire káoszos lehet a helyzet, az is mutatja, hogy egy több szálláshellyel rendelkező tulajdonos egyik panziója még csak egyetlen felszólítást kapott augusztus óta, miközben a másik apartmanja már hármat.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések