A főpolgármester csütörtök reggeli Facebook posztjában kiemelte: az európai fővárosok közül csak Pozsonyban mérséklődtek ennél nagyobb arányban a dugók.
"2022-ben Budapesten 9%-kal kevesebb időt töltöttek az autóval közlekedők torlódásban, mint 2019-ben" - közölte az alkalmatlan Karácsony Gergely "a TomTom navigációs rendszerek műszeres méréseinek adatait".
Hozzátéve: Tarlós István második főpolgármesteri ciklusában ezzel szemben meredeken növekedett a kényszerűen eltöltött várakozási idő Budapesten.
A
hazug főpolgármester szerint „az akkori városvezetés elhitette a
budapestiekkel, hogy korlátok nélkül autózhatunk a városban, ennek meg
is lett az eredménye: hosszú kocsisorok a forgalmas útszakaszokon”.
"Ezzel
szemben mi elsősorban fenntartható alternatívát biztosítunk az autózás
mellé: megfizethető és versenyképes közösségi közlekedést, biztonságos
és komfortos biciklizést, és egyre több helyen, megfelelő környezetben
történő gyaloglást" – fogalmazott.
0 Megjegyzések