Kulcsár Edina, az egykori szépségkirálynő és vállalkozó, egy újabb zseniális ötlettel állt elő, hogy elősegítse férje, G.w.M rapper legújabb dalának, a “Single állapot”-nak az elterjedését. A közösségi média segítségével nyereményjátékot hirdetett, amelynek keretében a résztvevők ajándékutalványokat nyerhetnek.
A játék lényege, hogy a résztvevők megosztják a videoklipet saját közösségi oldalukon, hozzáírnak egy dicsérő mondatot, majd Kulcsár Edina legfrissebb fotója alá kommentelik a “Single állapot” szöveget. Eddig már több szerencsés rajongó nyert 30 ezer forintos Zara ruhavásárlási utalványt, és most egy 20 ezer forintos BraidMe and More utalványért lehet harcba szállni.
A feladat egyszerű: növelni kell a kliphez érkező kommentek számát, ami természetesen a megtekintések számát is növeli. A videó alá egy villám emojit kell kommentelni, majd ugyanezt megtenni Kulcsár Edina legutolsó “kutyusos” fotója alatt.
Az akció eredményesnek tűnik, hiszen a rapcsászár videóját 5 nap alatt több mint 620 ezer alkalommal tekintették meg, ezzel pedig a 3. legfelkapottabb hazai slágernek számít jelenleg. Az ötletes marketing húzásnak köszönhetően Kulcsár Edina és G.w.M sikeresen növelik a dal népszerűségét, és egyben rajongóik örömét is szolgálják az értékes nyereményekkel.
0 Megjegyzések