A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája. A termékek eladásai egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indult – írta meg a Not the Bee.
A
lap több konkrét adatot is felsorolt ennek alátámasztására. A
massachusettsi Braintree Brewhouse, egy hatalmas sportbár a liberális
Boston közelében, ahol általában 25 Bud Light palackot szoktak eladni,
de ezen a héten 80%-kal csökkent a termék iránti kereslet. Az
LMBT-barátnak számító Hell's Kitchen negyedben, az ultraliberális New
York Cityben található kocsma 58%-os visszaesést jelentett a Bud Light
csapolt sör eladásában,
valamint 70%-os csökkenést a palackos eladásokban.
„Néha
csak egy sört akarsz inni anélkül, hogy kioktatást kapnál a társadalmi
vagy politikai kommentárokról vagy valakinek a szexuális
orientációjáról” – mondta Patrick Imig, egy St. Louis-i vendéglátóipari
tanácsadó. Valószínűleg nem tetszett különösebben a lakosoknak, hogy a
sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t
kérte fel a legújabb reklámarcának.
A Világgazdaság ezt azzal
egészíti ki, hogy a Bud Light söröket gyártó Anheuser-Busch palackozott
termékeinek az értékesítése 30, a csapolt sör esetén pedig 50
százalékkal esett vissza a múlt héten az Egyesült Államokban.
0 Megjegyzések