Soós Attila szerint, ha így megy tovább, a miskolci baloldal előbb-utóbb csődbe viszi a közlekedési társaságot
A miskolci baloldal előbb felemelte a közlekedési bérletek és persze a vonaljegyek árát is, előállítva Magyarország valaha volt legdrágább, ötszáz forintos vonaljegyét, majd ezt követően drasztikusan visszavágta a miskolci villamosok és buszok menetrendjét, bevezette az óránként közlekedő buszokat, ráadásul mindezt a járvány kellős közepén – erről beszélt csütörtökön sajtótájékoztatón Soós Attila miskolci fideszes önkormányzati képviselő. A politikus hozzátette: mindezek után Bartha György (MSZP) önkormányzati képviselő védekezésképpen csak annyit tudott mondani, hogy a jelenlegi forrásokból ennyi járatra futja.
👉 – Arról azonban már nem beszélt Bartha György, hogy a forráshiányt éppen ő és a baloldali barátai állították elő a vállalatnál, amikor a 2021. évi költségvetés tervezésekor 600 millió forintot egy tollvonással elvontak a cégtől.
Nem azért, mert nem volt meg ez a pénz, hanem arról van szó, hogy ezt a 600 millió forintot máshová tervezték be a miskolci költségvetésben, ugyanis ez a pénz nagyjából a haverok, barátok, rokonok, párttársak fizetéseire, megbízási díjaira és tiszteletdíjaira kellett – hangsúlyozta a fideszes politikus.
Szavai szerint többek között magára Bartha György nagypolgári megélhetésére is kellett a pénz, mert arról az MSZP-s politikus nem beszélt, hogy az ő egymillió forint körüli havi bérére azért minden körülmények között futja Miskolcon. – Ő ugyanis öt jogcímen is kap jövedelmet a várostól, ráadásul ennek a bérnek egy jelentős részét éppen a nagy bajban lévő közlekedési vállalat fizeti, ahol ő felügyelő bizottsági tag. Mindenesetre a miskolci utasok érdekeit nem nagyon felügyeli, sőt, a baloldal szerint rendben van így a helyi tömegközlekedés menetrendje.
👉 Arra is futja Miskolcon, hogy a vezető káderek munkáját jó fizetésemeléssel hálálják meg. Bizonyára ezért döntött úgy a miskolci baloldal, hogy kapjanak fizetésemelést az Miskolc Városi Közlekedési Zrt. vezetői, miközben az utasok egy része inkább már gyalog jár, a vállalat pedig a valaha volt legnagyobb válságát éli – fogalmazott Soós.
Elmondta, ha viccelődni akarnánk, akkor mondhatnánk, hogy természetes a közlekedési vállalat vezetőinek járó fizetésemelés, hiszen megspórolták a rávalót a miskolci utasokon. – Azonban a helyzet egyáltalán nem vicces, mert ha így megy tovább, a miskolci baloldal előbb-utóbb csődbe viszi a tömegközlekedést – tette hozzá.
0 Megjegyzések