Fizetési nehézségei támadtak a Bónusz Brigádnak – értesült a hvg.hu.
A portálnak a kuponos cég egyik partnere, egy étterem vezetője azt mondta, 431 ezer forinttal tartozik nekik a Bónusz Brigád, plusz másfél millióval úgy, hogy az még nincs beváltva, de a szolgáltatást várják a vendégek. Így viszont nem tudják fogadni azokat az ügyfeleket, akik már megvették a kupont, de még nem váltották be.
„A metódus úgy néz ki, hogy a vásárló megveszi a kupont. Ennek az ára megy a Bónusz Brigádot üzemeltető céghez, a Skoopy Kft.-hez, és ott marad a számláján, amíg a vendég ténylegesen igénybe nem veszi a szolgáltatást. Ennek értéke nálunk most 431 ezer forint, tehát ennyi a mi veszteségünk azon kuponok után, amiket már beváltottak, mi szolgáltattunk, de nem fizette ki a Skoopy Kft. A fennmaradó 1,5 millió forint a vendégek pénze, ami a Skoopy számláján van. Viszont miután nekünk nem fizették ki a 431 ezer forintot, nem tudom bevállalni a további 1,5 millió forint értékű szolgáltatást" – foglalta össze a problémát az étteremvezető.
A portálnak a több cég felől érkező aggodalmakra reagált a Bónusz Brigád alapítója.
Kaprinay Zoltán azt mondta, 11 ezer partnerrel voltak, illetve vannak kapcsolatban, és most kevesebb mint 100 partnertől kértek haladékot. „Azért késhetnek egyes esetben a kifizetések, mert a válság miatt beszakadt a teljes utazási és szolgáltatási szektor, ami a Bónusz Brigád forgalmának közel 100%-a” – magyarázta Kaprinay.
0 Megjegyzések