A Nemzeti Adó- és Vámhivatal is korlátozza az ügyfélfogadást a koronavírus-járvány miatt - olvasható a közleményükben.
A közleményben leírják, hogy a NAV igyekszik minimalizálnia az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat, ezért változtat az ügyfélfogadási gyakorlatán, és a várakozókat ütemezetten fogadja, vagyis az ügyféltérben csak annyi ügyfél tartózkodhat egyszerre, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
Továbbá az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, melynek része, hogy rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.
A NAV arra kéri minden ügyfelét, hogy amilyen ügyben lehet, ott mindenképp válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, hogy ezzel elkerüljék a személyes megjelenést, illetve a sorban állást is.
Köszönik mindenki türelmét és megértését.
A közleményben leírják, hogy a NAV igyekszik minimalizálnia az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat, ezért változtat az ügyfélfogadási gyakorlatán, és a várakozókat ütemezetten fogadja, vagyis az ügyféltérben csak annyi ügyfél tartózkodhat egyszerre, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
Továbbá az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, melynek része, hogy rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.
A NAV arra kéri minden ügyfelét, hogy amilyen ügyben lehet, ott mindenképp válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, hogy ezzel elkerüljék a személyes megjelenést, illetve a sorban állást is.
Köszönik mindenki türelmét és megértését.
További hírek:
0 Megjegyzések