A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Tarol az országosan elérhető kereskedelmi rádió

Egyre magasabb számokat produkál a Retro Rádió hallgatottsága, a Rádió1 viszont egyelőre nem tudott élni a Music FM lekapcsolásával.
Országosan bebetonozta vezető szerepét az egyetlen országosan elérhető kereskedelmi rádió, a Retro Rádió: a 15 éven felüliek körében a csatornát naponta 1,48 millióan hallgatták 2018 decembere és 2019 februárja között – írja a Kreatív Online.

A második leghallgatottabb rádió a Petőfi (napi 1,3 millió fő), a harmadik a Kossuth (1,1 millió fő), ezt pedig a Rádió1 követi (912 ezer fő). Az ötödik helyen a Dankó Rádió található napi 294 ezer hallgatóval – derül ki a Kantar Hoffmann és a Mediameter által az NMHH megbízásából végzett hallgatottságmérés idei első adatsorából.

A rádiók budapesti hallgatottsági adataiból még inkább kitűnik az, hogy a TOP 5 rádiók közül az egyik megszűnt, a másik pedig zárt adatkezelést kért.

A Sláger 2018 végén még a második leghallgatottabb budapesti rádió volt napi 153 ezer hallgatóval, míg a Music FM a negyedik 131 ezer fős táborral. A listavezető Rádió1-nek 177 ezer napi hallgatója volt, míg a harmadik Retrónak 151 ezer.

Ezzel szemben 2019 első két hónapjában az első a Rádió1 182 ezres hallgatottsággal, második a Retro 171 ezerrel, harmadik a Kossuth 150 ezerrel, negyedik a Petőfi 121 ezerrel, ötödik az Inforádió 32 ezerrel.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések