A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Az Y generációt a nem könnyű megszólítani, már nem igen hisznek a biztosítóknak

Rugalmas biztosításokkal, rövid üzenetekkel szólíthatók meg a fiatalok - állapította meg legfrissebb felmérésében a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz), amit hétfőn juttatott el az MTI-hez. 
A felmérésből kitűnt: az Y generációt a társaságoknak nem könnyű megszólítaniuk. A Mabisz ezért hirdette meg az érintettek körében a fiatal nemzedéket megcélzó, hatékony biztosítói stratégiára vonatkozó esettanulmány versenyét. 

A pályamunkákból - és a felmérésből - jól kirajzolódott, hogy ebben az életszakaszban még csak kevesen mondhatják magukat anyagilag függetlennek, a többség nem rendelkezik önálló egzisztenciával. Így a pénzügyekhez kapcsolódó döntéseket sem ők, hanem jellemzően a szülők hozzák meg. Lényegében a munkába állás pillanata az első olyan pont, ahol egyáltalán felmerül a hosszútávra szóló biztosítások lehetőségének gondolata. 

A megoldás elvileg adja magát: minél több és minél gyorsabban elérhető információval kellene ellátni a gyakran digitális bennszülöttnek titulált generáció tagjait. Ezért rövid, érthető üzeneteket kell számukra küldeni. Mint ez a többi pályamunkából is kitűnt, az Y nemzedék eléréséhez irányított kommunikációra van szükség. 

Míg az országos átlag 26 százalék, addig a 18 és 29 év közöttiek 41 százaléka, a 30 és 39 év közöttiek 39 százaléka használ vagy használt már vezetéstámogató, utazássegítő, egészséggel kapcsolatos vagy okos otthon applikációkat, derült ki a Századvég által, a Mabisz megbízásából készített közvélemény-kutatásból. 

A szeptemberben folytatott  reprezentatív ezres minta megkérdezéséből kiderült, a 18-39 közötti válaszadók kétharmadának tetszett a rugalmas, pár napra köthető vagyonbiztosítás; 56-59 százalékuk pedig a mobil-applikációval köthető lakásbiztosítás iránt mutatott érdeklődést - tartalmazza a tájékoztatás.

MTI

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések