4000 fontos, azaz közel másfél millió forintos telefonszámlát kapott az a férfi, aki úgy hitte, már 2006-ban lemondta előfizetését.
A telefonszolgáltató minden hónapban felszámolta az előfizetői díjat, hiába állítja Peter Young, hogy 11 évvel ezelőtt nem újította meg szerződését.
A megdöbbent férfi megírta a szolgáltatónak, hogy 2006 óta nem használta telefonját, továbbá, hogy abban a tudatban volt, hogy előfizetése már megszűnt.
A szolgáltató válaszul a jószándék jeléül törölte a férfi adósságának felét. A rendszerük nyilvántartása szerint Young 2005-ben nyitott náluk egy 12 hónapra szóló számlát, azonban annak megújítását nem vonta vissza. Így a szolgáltatást fenntartották az ügyfél részére. Ráadásul a havi számlákat a regisztrált címére minden alkalommal elküldték.
További kedvezményre nem hajlandók, így javasolták ügyfelüknek, hogy forduljon az ombudsmanhoz - írja a Mirror.
0 Megjegyzések