Ajánlja Ön is termékeit, vállalkozását Ajánló rovatunkban!
Részletekért hívjon a 0630 406 8169-es telefonszámon.
Személyre szabott ajánlatot adunk! Segítünk kampányának elkészítésében!

Breaking News

Egyszerű változtatások, amik segíhetnek abban, hogy beinduljon a fogyás

Szeretnénk jól érezni magunkat a bőrünkben, ezért időről időre elhatározzuk, hogy leadunk néhány kilót.
Reméljük, hogy újra beleférünk majd a kedvenc farmerunkba, szoknyánkba, és végre be tudjuk gombolni a kedvenc kabátunkat is. Új étrendbe kezdünk, odafigyelünk a zsír-és cukortartalomra, mérlegelünk és számolunk, mégis úgy tűnik, mintha semmi nem történne - a mérleg alig mutat kevesebbet, ha nem többet, mi pedig kezdünk éhesek és türelmetlenek lenni. Hoztunk egy kis segítséget: néhány egyszerű változtatást, amik segíhetnek abban, hogy beinduljon a fogyás.

Aki már próbálta, az tudja, hogy fogyni nem mindig olyan egyszerű, mint ahogy elképzeltük. fontos, hogy tudjuk, hogy egészségesek vagyunk, mert egyes betegségek sajnos hízékonysággal is járnak, tehát ha nem tudunk fogyni, keressük fel az orvosunkat és kérjünk kivizsgálást, tanácsot tőle, hogy ezt a lehetőséget kizárhassuk.

Ha egészségesnek bizonyultunk, mégsem tudunk fogyni, még mindig lehet annak pszichés oka, de az is lehet, hogy valamit nem úgy csinálunk, ahogyan kellene. Merthogy a fogyókúra nem csak egyzserűen azt jelenti, hogy mától nem eszünk csokit – illetve ez is hozzátartozik, hiszen az étrend és életmód megváltoztatása elengedhetetlen feltétele a fogyásnak. Tudatosan és okosan kell felépíteni mind az étrendünket, mind az edzéseket, a fogyás pedig egyszer csak beindul. Segítségül hoztunk néhány ötletet: íme néhány egyszerű változtatás, amik segíhetnek abban, hogy beinduljon a fogyás (felgyorsuljon az anyagcserénk).

Igyunk több vizet.
 Iktassunk be rövid, időszakos böjtöket (egy-két napig tartó, szigorúbb, de szakszerűen felépített diétákat).
 Együnk egészséges zsírokat, szénhidrátokat (például avokádót, halakat, dióféléket és teljes kiőrlésű ételeket).
 Igyunk több teát (például zöld teát, macha teát).
 Együnk több fűszeres ételt (az erős, csípős fűszerek serkentik az anyagcserét).
 Izzadjunk, menjünk szaunázni.
 Vigyünk be elegendő probiotikumot.
 Rendszeresen sportoljunk.
 Kerüljük az alkoholt.

Nincsenek megjegyzések